SH Fest på FENIX 29/1 2011

Snart får jag smisk på rumpan om ni inte skärper er! :)

De andra newbeesarna har ingen koll men du har helt rätt :Bugar
På den tiden snackades det hoj, nu snackas det bara knulla och så kör alla gammalt sheisse :zpy

Men de e sjukt man kan köpa en hoj äldre än 2008:va?
Har man inte råd me det borde man ju köra moppe lr syssla med nån annan grej. :tummenupp:tummenupp

Kommer du så kommer jag.
Å gud va skönt att nån dum jävel förbarmade sig över den där surpicken!

Har du fett med stålar så ställer säkert någon upp. Ingen garanti att det bli en chey dock :arsele :D
Passé!! :D
:rofl:rofl:roflÅåååå vad jag önskar jag kunde plussa dig fleeeeera gånger!!:Bugar

Jaha ok.. Aah nää nån garanti kan i alla fall inte jag utlova tyvärr! Hör med hon R5+1 hon kanske vill! :D
Hon gillar ungt och saftigt kött! :tummenupp
Ungt och saftigt, inte gammalt och surt!!!
Jävla arsle att försöka skänka bort mig sådär. Du som vill bjuda mig på weekendresa till Turkiet och allt! Nu kanske jag tänker ta på mig mameluckerna på stranden i stället för bikinin! Ha! Där fick du så du teg!:brynad

De andra newbeesarna har liksom jag ingen koll, så jag tycker du har helt fel :ajjabajja
På den tiden snackades det hoj, nu snackas det bara knulla och så kör alla gammalt sheisse :zpy
Ja, du vet ju hur det är. Det man drömmer om men aldrig får det pratar man mest om.:D

Men de e sjukt man kan köpa en hoj äldre än 2008:va?
Har man inte råd me det borde man ju köra moppe lr syssla med nån annan grej. :tummenupp:tummenupp
Fan bryr du dig för. Du är ju inte gammal nog att köpa tobak ens!
Jävla Tumba-troll.

Last edited:
Jag är inte ens 18 men ändå 2 nya hojar i garaget ;) Om du vill kan du få provsitta dom om du vill? Så du får känna på känslan av nått nytt o stort :tummenupp:banana

Det skulle ju faktiskt va en fin nostalgikänsla... Om inte annat skulle det va trevligt att känna en otrasig hoj under sig. Det har jag inte haft sen strax innan jag brakade igenom den där valaffischen i början av september.:brinnerup

Å gud va skönt att nån dum jävel förbarmade sig över den där surpicken!

:rofl:rofl:roflÅåååå vad jag önskar jag kunde plussa dig fleeeeera gånger!!:Bugar

Jävla arsle att försöka skänka bort mig sådär. Du som vill bjuda mig på weekendresa till Turkiet och allt! Nu kanske jag tänker ta på mig mameluckerna på stranden i stället för bikinin! Ha! Där fick du så du teg!:brynad

Ja, du vet ju hur det är. Det man drömmer om men aldrig får det pratar man mest om.:D

Fan bryr du dig för. Du är ju inte gammal nog att köpa tobak ens!
Jävla Tumba-troll.
Om du väntar ett par dagar kommer du börja blöda i underbyxorna. När det börjar avta kommer ditt humör att bli bättre igen. Det är inte ditt fel att du är mongo just nu, det är en könsbetingad effekt som utlöses av hormoner i kombination med ständig oro för att ha en synlig blodfläck i skrevet. Du är bland vänner, slappna av.

PS. Lär dig köra, för fan.

Om du väntar ett par dagar kommer du börja blöda i underbyxorna. När det börjar avta kommer ditt humör att bli bättre igen. Det är inte ditt fel att du är mongo just nu, det är en könsbetingad effekt som utlöses av hormoner i kombination med ständig oro för att ha en synlig blodfläck i skrevet. Du är bland vänner, slappna av.

PS. Lär dig köra, för fan.

Hahahaha!:hihi:hihi:hihi:hihi

Skojar du? Så där kan du ju inte säga till mig fattar du väl....?
Men ok visst deal! Ses på festen sen, ska spanka dig över bordet sen! :D

Meeh! Vad är det nu då? Kör man 125a så är man ju bara 16... Hur unga vill du ha egentligen? :va
Här försöker man vara snäll och dela med sig så blir du grinig också... :gnissla

Last edited:
Säg inte så där om du inte menar det för jag kommer att göra det då! :tummenupp

Jag vet inte varför men jag har en kännsla av att nån kommer att bli utslängd.... :glömdet

ja inte är d jag som blir utslängd iaf! :arsele

glöm nu inte ta me dig den ;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma