SH Fest på FENIX 29/1 2011

Låter skoj :yoparty

55 mil enkel resa är lite väl :gnissla Hoj är inga problem, men med bil? I januari? :va :dummer

Får bli nästa gång istället :tummenupp

vi är ett par st som ska dit från skåne, var i skåne bor du?

I'll be there! Jag utgår från att härliga damer från hela landet möter upp o festar loss i hufvudstaden? Förresten, boka bord? Har dom ingen bar eller? :D :D :D

Kristianstad trakten, vart kör ni ifrån?

Startar från malmö. Men kan ju plocka upp dig på vägen om du vill? Dock inte k-stad, nånstans längst rutten isf. :)

Usch, jag tror att jag har en flaska av det skräpandes hemma....Förskräckligt är vad det är....:näsblod

Åååå vad kul, då syns vi där!!:tummenupp

ojojoj, låter som förfest! :D

Last edited:
Låter toppen! Vet inte riktigt hur schemat ser ut framöver men skriver upp det i kalendern :)

Näjjeh, inte Morris HÄR nu oxå! :) INGA himla elmoppar, för dom släpper ju inte ut några fräna avgaser o låter inte över 95dB o har ekologiskt odlade kravmärkta däck o bromsar = unlimited indoor börnin' permit guaranteed @ Fågel Fenix. :krama (OoOps, det här räknas nog som spam I'm afraid, Swedie just come 'n get me!!)

Edit:@Calle.s Men Calle då, festen ÄR den 29/1 kl.18 oavsett vad rektorn skrivit in på ert schema...Reality-check, Ka-tjing!! :tuttar BTW. nu har du chansen att få riktigt mkt nya o balla SH-polare from all over Svedala + sätta sprätt på den där eländigt jobbiga pengahögen ifrån FB...jag lovar att inte läcka infon t mamsen *IRON-I* :D

Last edited:
Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...