SH Fest på FENIX 29/1 2011

Låter skoj :yoparty

55 mil enkel resa är lite väl :gnissla Hoj är inga problem, men med bil? I januari? :va :dummer

Får bli nästa gång istället :tummenupp

vi är ett par st som ska dit från skåne, var i skåne bor du?

I'll be there! Jag utgår från att härliga damer från hela landet möter upp o festar loss i hufvudstaden? Förresten, boka bord? Har dom ingen bar eller? :D :D :D

Kristianstad trakten, vart kör ni ifrån?

Startar från malmö. Men kan ju plocka upp dig på vägen om du vill? Dock inte k-stad, nånstans längst rutten isf. :)

Usch, jag tror att jag har en flaska av det skräpandes hemma....Förskräckligt är vad det är....:näsblod

Åååå vad kul, då syns vi där!!:tummenupp

ojojoj, låter som förfest! :D

Last edited:
Låter toppen! Vet inte riktigt hur schemat ser ut framöver men skriver upp det i kalendern :)

Näjjeh, inte Morris HÄR nu oxå! :) INGA himla elmoppar, för dom släpper ju inte ut några fräna avgaser o låter inte över 95dB o har ekologiskt odlade kravmärkta däck o bromsar = unlimited indoor börnin' permit guaranteed @ Fågel Fenix. :krama (OoOps, det här räknas nog som spam I'm afraid, Swedie just come 'n get me!!)

Edit:@Calle.s Men Calle då, festen ÄR den 29/1 kl.18 oavsett vad rektorn skrivit in på ert schema...Reality-check, Ka-tjing!! :tuttar BTW. nu har du chansen att få riktigt mkt nya o balla SH-polare from all over Svedala + sätta sprätt på den där eländigt jobbiga pengahögen ifrån FB...jag lovar att inte läcka infon t mamsen *IRON-I* :D

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back