Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
d1ce skrev:2377505Jo du förstår, i ett skinnställ blir det ju ljummet en het sommardag. Om du då, som i husabergfallet, sitter på en hoj som i princip ger utslag hos våra geologer vid start (en nätt 4'a på richter, stavning,-skalan) och din enda dämpare är en sadel som är lika bekväm som en dubbelvikt 100-lapp får du en massage som heter duga. Vibrationerna i kombination med värmen från våra sköna kroppskondomer skapar denna sköna babiankänsla, ganska exotiskt faktiskt!
-@
Tack för ditt utförliga svar.d1ce skrev:2377505Jo du förstår, i ett skinnställ blir det ju ljummet en het sommardag. Om du då, som i husabergfallet, sitter på en hoj som i princip ger utslag hos våra geologer vid start (en nätt 4'a på richter, stavning,-skalan) och din enda dämpare är en sadel som är lika bekväm som en dubbelvikt 100-lapp får du en massage som heter duga. Vibrationerna i kombination med värmen från våra sköna kroppskondomer skapar denna sköna babiankänsla, ganska exotiskt faktiskt!
-@
Plonkan skrev:2377862Tack för ditt utförliga svar.Jobbigt bara, nu kommer jag inte kunna tänka på nåt annat så fort jag ser nån på en motard...
![]()
Ibland är det bättre att inte veta allt..., men frågar man så får man svar.
![]()
Cervantes skrev:2377838:
Blir tyvärr ingen Cervantes på onsdag
Cervantes skrev:2377871Så ska du inte tänka.. Bara d1ce som är lite tunnis![]()
Triggerhappy skrev:2377682Min nya kroppshydda ?? Den ser f-n exakt ut som min gammla![]()
Häng med nu Mackan...
Markus skrev:2378181Tyckte du såg så jävla "fit" ut när du struttade runt med dina modepåsar i Täbban (som kvinnan du sprang efter naturligtvis valt innehållet i), hade gissat på sub-160 nästan.
![]()
Henning! skrev:2377453Typiskt. Då var det vecka jag slutar 2030 igen!
Hoppas jag hinner sluta upp med er i Brottby igen!
/H
Kapten Blåskägg skrev:2377892Fel svar!!! Gör om, gör rätt![]()
Lite stockRetep skrev:2374885Kommer!![]()
Trevligt med en ny bansträckning så kanske vi slipper stockar den här gången.
TinaTjejen skrev:2378328Lite stockär bra för... hälsan
![]()
Vad innebär det?Kapten Blåskägg skrev:2378335Vi ska få muttad kaka imorgon av Nursey![]()
TinaTjejen skrev:2378353Vad innebär det?
Eller var du bara tvungen att använda alla fula ord du kunde, samtidigt. Och göra ett inlägg av dem?![]()
Kapten Blåskägg skrev:2378382
Att mutta något är kexens motsvarigt till killars ollning![]()
TinaTjejen skrev:2378353Vad innebär det?
Eller var du bara tvungen att använda alla fula ord du kunde, samtidigt. Och göra ett inlägg av dem?![]()
Lord Adrian skrev:2378452Inte ens f*tta är ju ett fult ord i ursprungsbetydelsen, men passande är det...
För d1ce och övriga okunniga så betyder f*itta ungefär "våtmark" eller "sumpmark"![]()
d1ce skrev:2378577Skönt att du har begreppen klart för dig, i ditt fall är det väl i det närmaste "regnskog"?
Dina glansår är förbi mannen...
-@
bikerwoman skrev:2378565oj, vad lååågt det blev här, värre än Glocalnet ju!
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|