SH.com Grupp/Onsdagskörning Sthlm 060816

Status
Ej öppen för fler svar.
Nursey skrev:
2379419 Sedlighetspolisen...han gick just hem härifrån:tuttar . Nu är han inte så sedlig längre:arsele ;)
Närå..jag kan erkänna att jag ofta sänker ribb.. (nä det kommer att förvrängas).. nivån på konverstionerna..men vaffasen..det är ju bara text o är menat med femtioelva nypor salt :)

Hoppas alla fattar det:confused:

:Bugar

Det är bara så att moraltantens uppskattande ironi är alldeles för blyg och subtil...
Det är en härligt hög nivå på den sänkta ribban om ni förstår vad hon menar. Vilken moral "Moraltanten" egentligen står för (utan smurfpiller) vill och vågar hon ju egentligen inte säga rakt ut...
:tummenupp

Nursey skrev:
2379419
Närå..jag kan erkänna att jag ofta sänker ribb..

Min höjs fan varje gång jag ser din avatar, mysko :va

Okej gott folk, nu är jag fan säker på det.
Jag sätter styrbords pungkula på att vi får uppehåll imorgon kväll :tummenupp

Last edited:
Nursey skrev:
2378662 Jag fick just ett olämpligt hysteriskt skrattanfall i salongen...kan ni sluta skriva roliga saker fifan :tungan

Alltså VEM skall till Lunda ikväll? Dags att göra syjunta av denna tråden igen ;)

Kommer jag så blir det på....ja det ni ;)

Jag var där! Var var du??

bikerwoman skrev:
2379680 Jag var där! Var var du??

Det var ju ingen som nappade tidigare...visste inte om jag skulle åka eller ej och tillslut fick bensinkassan bestämma..spar pengarna till i morgonkväll :)
Var det något drag eller kom pålisen igen?

Fakkit ville ju ge dig en bamsekram ju :pannkyss kommeru imorrn?

Kapten Blåskägg skrev:
2379607 Min höjs fan varje gång jag ser din avatar, mysko :va

Okej gott folk, nu är jag fan säker på det.
Jag sätter styrbords pungkula på att vi får uppehåll imorgon kväll :tummenupp

Ja vi får hoppas det va,ANNARS så finns det risk för STOR nederbörd i halspartiet.....:öl :dricka :cpparty

mkillen skrev:
2379681 hur snabbt åker man i "lugna" gruppen? :)

Typ Lagligt + MOMS..

Last edited:
Nursey skrev:
2379689 Det var ju ingen som nappade tidigare...visste inte om jag skulle åka eller ej och tillslut fick bensinkassan bestämma..spar pengarna till i morgonkväll :)
Var det något drag eller kom pålisen igen?

Fakkit ville ju ge dig en bamsekram ju :pannkyss kommeru imorrn?

Polisen tog semester idag:tummenupp Lite segt var det allt idag... Jag och Tellan drog till Donken istället och där var det lika öde...vi sippade på ett glas vatten i nån timme..ungefär det jag lever på just nu, jävla bra bantningskur faktiskt!
Jag ska åka bana i helgen:) Bjuden på körning på Monzta:tummenupp
Bra terapi i dessa svåra tider...

Jag dyker upp vid hyfsat väder i morgon, ska köra lugna gruppen, då tar jag gärna emot en bamsekram:pannkyss

bikerwoman skrev:
2379714 Polisen tog semester idag:tummenupp Lite segt var det allt idag... Jag och Tellan drog till Donken istället och där var det lika öde...vi sippade på ett glas vatten i nån timme..ungefär det jag lever på just nu, jävla bra bantningskur faktiskt!

Jag dyker upp vid hyfsat väder i morgon, ska köra lugna gruppen, då tar jag gärna emot en bamsekram:pannkyss

Det kan du fethajja att du får :störstakrameniväääääärlden. Finns inget bättre bantningsmedel än just det du har just nu. Men det är inte att rekomendera..för JÄKLA jobbigt. Vi ses imorrn

Stockel skrev:
2379304 Var ute en sväng idag och körde samma tur som förra onsdagen, det var rätt mycket sand på sina ställen (mellan Gottröra och Brottby). Ta det lugnt i morgon.

En annan sak, förra onsdagen lånade jag ut min grymma hojkarta till en kille som klotade med en grön/vit Kawasaki och har inte fått tillbaka den, det måste blivit något strul med hans telefon, är det någon som vet hans nick? Avåkningen var i den kurvan där tre pers körde av. Han stannade kvar med hojen.

Ses i morgon om det är uppehåll. :)
Tror hans nick är wibbe79

bikerwoman skrev:
2379714 Polisen tog semester idag:tummenupp Lite segt var det allt idag... Jag och Tellan drog till Donken istället och där var det lika öde...vi sippade på ett glas vatten i nån timme..ungefär det jag lever på just nu, jävla bra bantningskur faktiskt!

Ursäkta frågan Tjejjen, MEN det råkar inte finnas några platser kvar på den där körningen i Älvdalen va???

Last edited:
mkillen skrev:
2379681 hur snabbt åker man i "lugna" gruppen? :)
Jag åkte sist i sista gruppen förra onsdagen, man kanske skulle kunna kalla tempot "precis i början av inspirerat" eller så.. tillräckligt fort för att lägga ner hojen pyttelite.. har man inte åkt med här förut är det nog bra å börja i lugna gruppen..

stormis skrev:
2379821 Jag åkte sist i sista gruppen förra onsdagen, man kanske skulle kunna kalla tempot "precis i början av inspirerat" eller så.. tillräckligt fort för att lägga ner hojen pyttelite.. har man inte åkt med här förut är det nog bra å börja i lugna gruppen..

För att förtydliga DITT inlägg så har vi sagt att har man inte vart med förut i dom här åkningarna så SKALL man åka i den sista gruppen (Till att börja med)
och sedan efter tycke förflytta sig uppåt om man tycker det är för lågt tempo.

bikerwoman skrev:
2379714 Jag ska åka bana i helgen:) Bjuden på körning på Monzta:tummenupp
Ska också dit:yoparty . Första bandag i år för mig (förutom rörken). Inte som du som kör bana varannan helg. Hoppas det inte blir skitväder, långt att åka bara för att köra runt en blöt bana.

Valrog skrev:
2379802 Ursäkta frågan Tjejjen, MEN det råkar inte finnas några platser kvar på den där körningen i Älvdalen va???
Jodå, 22st:)
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=130534

Last edited:
Har inte sovit ett jävla dugg kan verkligen inte sova, vetefan vad det är... Men tänkte baa meddela att vädret är skit just nu:tummenner

ladbol skrev:
2380034 Har inte sovit ett jävla dugg kan verkligen inte sova, vetefan vad det är... Men tänkte baa meddela att vädret är skit just nu:tummenner

Kan bara hänvisa till vädret vi hade i söndags när vi rekade, och det var skit (verkligen SKIT). Jag viker inte en centimeter idag om jag så ska köra själv :mad:

Klena tofflor som den adlige fjanten(:hihi) kan sitta hemma å rulla tummarna med frugan, här kör vi commando(utan fillingar) och rullen i botten ;)

-@

Jaha så det ska åkas idag.
Jag dyker nog upp. Dock utan bromsljus och blinkers men åker jag längstbak så är det inga problem.

d1ce skrev:
2380127 Kan bara hänvisa till vädret vi hade i söndags när vi rekade, och det var skit (verkligen SKIT). Jag viker inte en centimeter idag om jag så ska köra själv :mad:

Klena tofflor som den adlige fjanten(:hihi) kan sitta hemma å rulla tummarna med frugan, här kör vi commando(utan fillingar) och rullen i botten ;)

-@

He he, synd bara att din "utrustning" är för dåligt tilltagen för att kunna fladdra i fartvinden...Eller menade du att du skulle ha skinnstället på iaf?:va :rofl

Men helt rätt uppfattat om regnet iaf, plaskar det stannar jag hemma eller sticker in till Wirströms om det blir några fler som ska dit.:öl Inget kul att köra i regn, blir ju bara halt å jeffligt...:(

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien