SH.com Grupp/Onsdagskörning Sthlm 060816

Status
Ej öppen för fler svar.
Lord Adrian skrev:
2378584 Nåja, till skillnad från dig slipper jag omaket att binda en bräda över arslet för att inte ramla i när det ska idkas könsumgänge. Men bara lugn, du växer på dig med åren...;)

Är du avis för att jag får kliva på? :arsele

Som den sexatlet man är behövs knappast hjälpmedel... Men snart är man väl i sina bästa +35 med skrumpen lem och smurftabletter i vitaminburken. :ätapiller :bladder

-@

Last edited:
Kapten Blåskägg skrev:
2378382 Jag kan förbannat mycket mer fula ord än så, sen är ju mutta inget fult ord. Iofs, nu kollar ju du mest på Bollibompa och där kanske det inte förekommer så ofta. :arsele

Att mutta något är kexens motsvarigt till killars ollning :fakta

Jag fick just ett olämpligt hysteriskt skrattanfall i salongen...kan ni sluta skriva roliga saker fifan :tungan

Alltså VEM skall till Lunda ikväll? Dags att göra syjunta av denna tråden igen ;)

Henning! skrev:
2378587
Kommer jag så blir det på en Honda! :D

/H

Kommer jag så blir det på....ja det ni ;)

Last edited by a moderator:
Nursey skrev:
2378662 Jag fick just ett olämpligt hysteriskt skrattanfall i salongen...kan ni sluta skriva roliga saker fifan :tungan

Alltså VEM skall till Lunda ikväll? Dags att göra syjunta av denna tråden igen ;)

Styrelsemöte, annars hade jag varit där :(

Ta lite bilder åt mig nu!!

-@

d1ce skrev:
2378597 Är du avis för att jag får kliva på? :arsele

Som den sexatlet man är behövs knappast hjälpmedel... Men snart är man väl i sina bästa +35 med skrumpen lem och smurftabletter i vitaminburken. :ätapiller :bladder

-@

Nåja, den lokalbedövande salvan du använder för att hålla ut mer än 2 minuter räknas också som hjälpmedel...;) Men brädan som gör att din dam slipper gå till gynekologen för att få dig avlägsnad ur hugget får nog räknas som säkerhetsutrustning. :hihi Safesex, vettu...;)

moraltanten imploderar

Gixxer Rolle skrev:
2378956 Ja och vädret i morgon verkar göra så att du blir ännu fuktigare.

Fukt och snigelslem, och snart är det svampsäsong. Visste ni att mer än varannan motardförare har problem med trumpetsvamp i underlivet!!??

Hallå! Jag är chockad! Nu får ni strama upp konversationen här, ska vi halka omkring på detta glajdmedel imorgon kommer fler än nånsin att hamna utanför banan.

Ser (inte...) fram emot att se när glasyren hamnar på kladdkakan vid donken svea, uppenbar risk att sedlighetspolisen börjar läsa denna tråd istället för mc-polisen.

Avvaktar morgondagens väder och beslut. Körning kanske på efter jobbet om modet infinner sig. Pubbesök låter också trevligt, kanske på om modet infinner sig.

:tråkad

En bruten vänsterarm sätter tyvärr stopp för min medverkan :gråta

Andra veckan nu som man inte kan köra hoj, fan vad abstinens man börjar få :gnissla :mad:

Var ute en sväng idag och körde samma tur som förra onsdagen, det var rätt mycket sand på sina ställen (mellan Gottröra och Brottby). Ta det lugnt i morgon.

En annan sak, förra onsdagen lånade jag ut min grymma hojkarta till en kille som klotade med en grön/vit Kawasaki och har inte fått tillbaka den, det måste blivit något strul med hans telefon, är det någon som vet hans nick? Avåkningen var i den kurvan där tre pers körde av. Han stannade kvar med hojen.

Ses i morgon om det är uppehåll. :)

Stockel skrev:
2379304 Var ute en sväng idag och körde samma tur som förra onsdagen, det var rätt mycket sand på sina ställen (mellan Gottröra och Brottby). Ta det lugnt i morgon.

En annan sak, förra onsdagen lånade jag ut min grymma hojkarta till en kille som klotade med en grön/vit Kawasaki och har inte fått tillbaka den, det måste blivit något strul med hans telefon, är det någon som vet hans nick? Avåkningen var i den kurvan där tre pers körde av. Han stannade kvar med hojen.

Vettefan vad han har för nick men vi lyssnar väl runt imorgon, alltid nån som vet :)

Kul att du är på, hoppas på uppehåll :tummenupp

Vet inte om jag skrev det, men jag kommer imorn iaf, har bytt mina tider :banana :banana :banana

Såklart ska man köra nybörjargruppen :tummenupp

Charlyze skrev:
2379078
Ser (inte...) fram emot att se när glasyren hamnar på kladdkakan vid donken svea, uppenbar risk att sedlighetspolisen börjar läsa denna tråd istället för mc-polisen.
:tråkad

Sedlighetspolisen...han gick just hem härifrån:tuttar . Nu är han inte så sedlig längre:arsele ;)
Närå..jag kan erkänna att jag ofta sänker ribb.. (nä det kommer att förvrängas).. nivån på konverstionerna..men vaffasen..det är ju bara text o är menat med femtioelva nypor salt :)

Hoppas alla fattar det:confused:

Nursey skrev:
2379419 Sedlighetspolisen...han gick just hem härifrån:tuttar . Nu är han inte så sedlig längre:arsele ;)
Närå..jag kan erkänna att jag ofta sänker ribb.. (nä det kommer att förvrängas).. nivån på konverstionerna..men vaffasen..det är ju bara text o är menat med femtioelva nypor salt :)

Hoppas alla fattar det:confused:

Förstår man INTE det så vetefaaan om man har nå't här att göra...:fakta :rock

Stockel skrev:
2379304 Var ute en sväng idag och körde samma tur som förra onsdagen, det var rätt mycket sand på sina ställen (mellan Gottröra och Brottby). Ta det lugnt i morgon.

Kan bara bekräfta att på en del ställen har det regnat så hårt så det har kommit upp sand "på banan" på många ställen på favvovägarna i roslagen, va ute nu ikväll och dom vägar som va perfekta i söndags är taskiga på sina håll... Dyker eventuellt upp vid ok väder !!

Nogger skrev:
2379521 Kan bara bekräfta att på en del ställen har det regnat så hårt så det har kommit upp sand "på banan" på många ställen på favvovägarna i roslagen, va ute nu ikväll och dom vägar som va perfekta i söndags är taskiga på sina håll... Dyker eventuellt upp vid ok väder !!

Inget grus mellan Lunda och Gottröra va???
För där ska jag elda så in i h-e imorgon :tummenupp

Vi synes :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien