SH.com Grupp/Onsdagskörning Sthlm 060816

Status
Ej öppen för fler svar.
Triggerhappy skrev:
2377339 Det hetsas så mycket i denna tråd jue :Chicken smiley

:D

Ingen fara, bara att alla vill vinna hela skiten, inget konstigt :hihi

Men just denna vecka så var det väl du som startade upp hetsandet, eller? :)

Kapten Blåskägg skrev:
2377397 Ingen fara, bara att alla vill vinna hela skiten, inget konstigt :hihi

Men just denna vecka så var det väl du som startade upp hetsandet, eller? :)

Skylt: It was not me

Som sagt..hojen är såld men levereras först efter mantorp bankörningen..så jag vill vara lite försiktig.

Triggerhappy skrev:
2377404 Skylt: It was not me

Som sagt..hojen är såld men levereras först efter mantorp bankörningen..så jag vill vara lite försiktig.

Jo, för på Mantorp kan inget hända. :rolleyes:

Cervantes skrev:
2377222 Fan d1ce blommig motard?? :D bara den blommiga hjälmen som saknas då!! men varför sålde du motarden?? är ju sjukt kul med motard :yoparty

Fan va ni spamar.. här går man och lägger sig för att komma upp till jobbet och det är 6 nya sidor när man vaknar :rofl

Hehe, därför att jag inte uppskattar att se ut som en babian i röven efter 15minuters åka ;) Sen är det lite väl mkt meka att pyssla var 5:e timme...

Men annars var det skoj :)

-@

Triggerhappy skrev:
2377457 Jag har en bättre ide, jag kan låna din hoj *Nickar ivrigt*

Iofs skulle den säkert få gå som den förtjänar då, men nja....inte än, har just köpt den :)

Triggerhappy skrev:

Menade inte bakpå min hoj nu, utan att du skulle ligga bakom mig med din egen och köra försiktigt :hihi

Last edited:
Plonkan skrev:
2377477 Babian i röven av en motard!? :confused: Nu får du förklara för en oinvigd!

Jo du förstår, i ett skinnställ blir det ju ljummet en het sommardag. Om du då, som i husabergfallet, sitter på en hoj som i princip ger utslag hos våra geologer vid start (en nätt 4'a på richter, stavning,-skalan) och din enda dämpare är en sadel som är lika bekväm som en dubbelvikt 100-lapp får du en massage som heter duga. Vibrationerna i kombination med värmen från våra sköna kroppskondomer skapar denna sköna babiankänsla, ganska exotiskt faktiskt!

-@

d1ce skrev:
2377505 Jo du förstår, i ett skinnställ blir det ju ljummet en het sommardag. Om du då, som i husabergfallet, sitter på en hoj som i princip ger utslag hos våra geologer vid start (en nätt 4'a på richter, stavning,-skalan) och din enda dämpare är en sadel som är lika bekväm som en dubbelvikt 100-lapp får du en massage som heter duga. Vibrationerna i kombination med värmen från våra sköna kroppskondomer skapar denna sköna babiankänsla, ganska exotiskt faktiskt!

-@

D1ce..du är underbar :rofl Jag skall spara den beskrivningen i mitt anteckningsblock

Triggerhappy skrev:

Vi har redan gått igenom det där, du kan inte ha skjuts pga din vikt. Okej, du struttar runt i Täby Centrum med din nya kroppshydda, men det är fortfarande kört.

Nursey skrev:
2377549 D1ce..du är underbar :rofl Jag skall spara den beskrivningen i mitt anteckningsblock

Sluta nu, hans ego är redan ohälsosamt stort :hihi

Markus skrev:
2377561 Vi har redan gått igenom det där, du kan inte ha skjuts pga din vikt. Okej, du struttar runt i Täby Centrum med din nya kroppshydda, men det är fortfarande kört.

Kommer du?

Last edited:
Markus skrev:
2377561 Vi har redan gått igenom det där, du kan inte ha skjuts pga din vikt. Okej, du struttar runt i Täby Centrum med din nya kroppshydda, men det är fortfarande kört.

Min nya kroppshydda ?? Den ser f-n exakt ut som min gammla :D

Häng med nu Mackan...

Tror att det blev lite sprutt på gamlingarna i natt, med tanke på inläggens utveckling från iaf semi-seriöst till seriöst spam... :cpparty :D Jag tycker iaf att ett pubbesök skulle kunna vara ett schysst surrogat, men Wirströms kanske är lite litet..? Med tanke på hur uppslutningen var förra onsdagen...:va Nåja, det ordnar sig alldeles säkert till det bästa...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”