Triggerhappy
Måste man tvätta den?
Kapten Blåskägg skrev:2376644Nej fan, ta det lite lugnt så du kan vara med![]()
Det hetsas så mycket i denna tråd jue :Chicken smiley

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kapten Blåskägg skrev:2376644Nej fan, ta det lite lugnt så du kan vara med![]()
Triggerhappy skrev:2377339Det hetsas så mycket i denna tråd jue :Chicken smiley
![]()
Kapten Blåskägg skrev:2377397Ingen fara, bara att alla vill vinna hela skiten, inget konstigt![]()
Men just denna vecka så var det väl du som startade upp hetsandet, eller?![]()
Triggerhappy skrev:2377404Skylt: It was not me
![]()
Som sagt..hojen är såld men levereras först efter mantorp bankörningen..så jag vill vara lite försiktig.
Triggerhappy skrev:2377404..så jag vill vara lite försiktig.
Mattias skrev:2377415Jo, för på Mantorp kan inget hända.![]()
Cervantes skrev:2377222Fan d1ce blommig motard??bara den blommiga hjälmen som saknas då!! men varför sålde du motarden?? är ju sjukt kul med motard
Fan va ni spamar.. här går man och lägger sig för att komma upp till jobbet och det är 6 nya sidor när man vaknar![]()
Mattias skrev:2377415Jo, för på Mantorp kan inget hända.![]()
Kapten Blåskägg skrev:2377416Åka sig bakom mig kanske?
Triggerhappy skrev:2377457Jag har en bättre ide, jag kan låna din hoj *Nickar ivrigt*
Triggerhappy skrev:2377457Jag har en bättre ide, jag kan låna din hoj *Nickar ivrigt*
Babian i röven av en motard!?d1ce skrev:2377443Hehe, därför att jag inte uppskattar att se ut som en babian i röven efter 15minuters åka-@
Plonkan skrev:2377477Babian i röven av en motard!?Nu får du förklara för en oinvigd!
Plonkan skrev:2377477Babian i röven av en motard!?Nu får du förklara för en oinvigd!
d1ce skrev:2377505Jo du förstår, i ett skinnställ blir det ju ljummet en het sommardag. Om du då, som i husabergfallet, sitter på en hoj som i princip ger utslag hos våra geologer vid start (en nätt 4'a på richter, stavning,-skalan) och din enda dämpare är en sadel som är lika bekväm som en dubbelvikt 100-lapp får du en massage som heter duga. Vibrationerna i kombination med värmen från våra sköna kroppskondomer skapar denna sköna babiankänsla, ganska exotiskt faktiskt!
-@
Nursey skrev:2377549D1ce..du är underbarJag skall spara den beskrivningen i mitt anteckningsblock
![]()
Markus skrev:2377561Vi har redan gått igenom det där, du kan inte ha skjuts pga din vikt. Okej, du struttar runt i Täby Centrum med din nya kroppshydda, men det är fortfarande kört.
Nursey skrev:2377549D1ce..du är underbarJag skall spara den beskrivningen i mitt anteckningsblock
![]()
Kapten Blåskägg skrev:2377577Sluta nu, hans ego är redan ohälsosamt stort![]()
Markus skrev:2377561Vi har redan gått igenom det där, du kan inte ha skjuts pga din vikt. Okej, du struttar runt i Täby Centrum med din nya kroppshydda, men det är fortfarande kört.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|