Sex eller Hoj?

Sex eller hoj?

• Antal röstningar
    0
Vad e sex?Vad e hoj?Allt e väl en tolkningsfråga?Måste jag välja mellan tre sekunders slangning med en retta eller 3 timmars pumpning i skitkiken på en fjååååårtis så blir det ju lixom ganska enkelt.

ktmjacke skrev:
Vad e sex?Vad e hoj?Allt e väl en tolkningsfråga?Måste jag välja mellan tre sekunders slangning med en retta eller 3 timmars pumpning i skitkiken på en fjååååårtis så blir det ju lixom ganska enkelt.

HAHAHAHAHA, vafaaan :rofl :rofl :rofl :lol

Själv blev jag dumpad en gång just för att jag la ner mer tid på hojen än på tjejen. Jag älskar det kvinliga könet nåt fruktansvärt :tuttar men att föredra det framför motorcykeln? Inte en chans!

Jag väljer hojen! Så länge jag har den är jag lycklig :banana

ktmjacke skrev:

rettan så klart, en fjortis kan fan inte knulla :yoparty

älskar att köra hoj!! men den står ju ändå under vintern.. Testa att strunta i sex bara för att det snöar ute.. Nää skulle inte tro det :)
men som nån annan sa: Jävla tur att man slipper välja :)

nikstr skrev:
älskar att köra hoj!! men den står ju ändå under vintern.. Testa att strunta i sex bara för att det snöar ute.. Nää skulle inte tro det :)
men som nån annan sa: Jävla tur att man slipper välja :)
Testa o knulla med skavsår på k*ken.. ... :7peta

Alla som svarat sex ska genast bli bannade och autoreggade på knullkontakt.com
Ni är inga riktiga entusiaster och ska tvingas att sälja hojjarna genast för ni e bara posörer .....

Allt ovanstående e bara ironi & sarkasm och ska tas på fullt allvar :tummenupp

Mr K skrev:
Alla som svarat sex ska genast bli bannade och autoreggade på knullkontakt.com
Ni är inga riktiga entusiaster och ska tvingas att sälja hojjarna genast för ni e bara posörer .....

Så där ja.

Sex ställer mest till problem. Man får barn som skriker, skiter och pissar; det går knappt att ha vänskapsförhållanden med tjejer; folk bli ovänner med sina bästa polare; sjukdomar sprids på löpande band etc. etc. Allt för någon kort stunds njutning då och då.

Nä, nu när jag tänker efter så regerar hoj.

...eller kanske inte. Det här var som sagt svårt. Tur att man slipper välja :1pajas

En tanke bara, är det inte vanligt att killar får testikelcancer, vilket ofta leder till operation och sterilitet? Iofs kan man ju råka ut för nån olycka som leder till förlamning, men vet man bara om sina gränser borde man ju kunna köra hoj mer eller mindra hela livet(kanske inte sporthoj, men)?

Ka11e skrev:
Efter en hetlevrad diskussion på krogen igår bestämde jag mig för att se hur läget är med er alla.

Du är ute och promenerar. Plötsligt dyker gud upp, han säger.

"Du har varit stygg... sååå stygg att du endast får utöva en av dina två favoritsaker under hela din livstid.

1. Ha sex, men aldrig mer få gränsla/köra en hoj.
2. Köra hoj men aldrig mer ha sex (förutom med dig själv).

Låt oss säga att det här med kids fixar sig även om du väljer 2an.

Klart man väljer sex o de tror jag att du oxå skulle göra... :)

De är nog som du skriver.. efter 40 blir det nog inte mkt göka..
Med det i beaktning så måste vi räkna bort alla över 40 som röstat i pollen

Klart att 40 åringar väljer hoj (alternativ 2), det är lixom det enda valet nu när dom inte kan ha sex längre..

GSXR1100R skrev:
Precis som vanligt då...

Last edited:
Övervägande män i denna tråd, go figure! :rolleyes:

Måste jag välja, så blir det garanterat hojen!! Jag blir direkt olycklig om jag inte får åka hoj, och om jag tänker efter....

.....så e ju sex me mig själv iaf minst lika bra!! :D :banana

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...