Sex eller Hoj?

Sex eller hoj?

• Antal röstningar
    0
Ka11e skrev:
De är nog som du skriver.. efter 40 blir det nog inte mkt göka..
Med det i beaktning så måste vi räkna bort alla över 40 som röstat i pollen

Klart att 40 åringar väljer hoj (alternativ 2), det är lixom det enda valet nu när dom inte kan ha sex längre..

Efter 40 ?? testa efter 30 :D

Säger gud att jag kommer ha fint väder året om och pengar till å köra så mycket jag vill, så väljer jag Hojen.

Långa farbron skrev:
Efter 40 ?? testa efter 30 :D

Shit,då har man inte långt kvar nu då.. :gnissla kan iåförsig inte bli sämre än nu :( tur att man har hojarna,ställer alltid upp :tummenupp

Ka11e skrev:
De är nog som du skriver.. efter 40 blir det nog inte mkt göka..
Med det i beaktning så måste vi räkna bort alla över 40 som röstat i pollen

Klart att 40 åringar väljer hoj (alternativ 2), det är lixom det enda valet nu när dom inte kan ha sex längre..
Man får väl om man vill, men oftast så måste man sänka kraven och då vill man inte fast man får.

oXydex skrev:
Vad i He****e gör man på krogen en söndag undrar jag mest?

/oXydex

Det där är lite fascinerande...
För mig är det väldigt normalt att gå ut på en söndag. Fredag, lördag däremot har jag inte varit ute på på väldigt länge. Det beror ju på hur man jobbar.
Söndagar är dessutom en väldigt rolig dag att gå ut på. Det är inte lika hysteriskt mycket folk så du behöver inte köa någonstans.
Det är inte så många ställen som är öppna vilket gör att dom som är det, är nästan fulla.
Det är mycket restaurangfolk ute på söndagar vilket gör att det blir ett sjujäkla supande/röjande.
Det handlar som sagt bara om vilken vardag man har.

"Vad i He****e gör man på krogen en lördag undrar jag mest?"
:fyllisar

Gode gud.. låt mig aldrig bli gammal :4skrika
5 år till 30.. börjar redan få ångest.. och såna som du gör ju inte det hela bättre.. snarare tvärtom.. ni bekräftar det man alltid tänkt innerst inne men aldrig riktigt insett.. efter 30 är de kört :(

GSXR1100R skrev:
Man får väl om man vill, men oftast så måste man sänka kraven och då vill man inte fast man får.

Amen to that brother! :tummenupp

StAnger skrev:
Det där är lite fascinerande...
För mig är det väldigt normalt att gå ut på en söndag. Fredag, lördag däremot har jag inte varit ute på på väldigt länge. Det beror ju på hur man jobbar.
Söndagar är dessutom en väldigt rolig dag att gå ut på. Det är inte lika hysteriskt mycket folk så du behöver inte köa någonstans.
Det är inte så många ställen som är öppna vilket gör att dom som är det, är nästan fulla.
Det är mycket restaurangfolk ute på söndagar vilket gör att det blir ett sjujäkla supande/röjande.
Det handlar som sagt bara om vilken vardag man har.

"Vad i He****e gör man på krogen en lördag undrar jag mest?"
:fyllisar

Ka11e skrev:
5 år till 30.. börjar redan få ångest.. och såna som du gör ju inte det hela bättre.. snarare tvärtom.. ni bekräftar det man alltid tänkt innerst inne men aldrig riktigt insett.. efter 30 är de kört :(

Ta det lugnt Ka11e.... det är inga problem. :hihi :Rockbanan

Skulle det va så ändå att du har slut på kulor i pistolen så får du
väl käka lite piller..... :ätapiller :tuttar

Ka11e skrev:
Tjörr fort såmm fan så sliper du bli gamal och rynkcing, full gas i trafik och bli ett vackert lik :yoparty

Wheeliegirl skrev:
Övervägande män i denna tråd, go figure! :rolleyes:

Måste jag välja, så blir det garanterat hojen!! Jag blir direkt olycklig om jag inte får åka hoj, och om jag tänker efter....

.....så e ju sex me mig själv iaf minst lika bra!! :D :banana

Hmm, det där säger mer om dina älskare än om dig. ;)

Ka11e skrev:
Welcome to the dark side Luke ......
Livet efter 30 blir bara bättre ....... Man har lite mera erfarenhet och det gillar de flesta damerna ..... 20-års fummel kan de vara utan ...

Man e inte äldre än vad man gör sig ..... eller inte äldre än den kvinna men senast hade sex med .... då e jag yngre än vad jag är ......... hehe ....... eller nått .... :tuttar

Allt ovanstående e bara ironi & lögn och ska ta på fullatse allvar! :tummenupp

Last edited:
Wheeliegirl skrev:
Övervägande män i denna tråd, go figure! :rolleyes:

Måste jag välja, så blir det garanterat hojen!! Jag blir direkt olycklig om jag inte får åka hoj, och om jag tänker efter....

.....så e ju sex me mig själv iaf minst lika bra!! :D :banana

Men då har du ju inte varit med retta gubben!.... :hihi

Cat skrev:
Det blev hoj för att....

....."kärlek finns på batteri! Bzzzzzz............." :tungan
Hehe, heja Wilmer X!

Men är inte den här frågan mer långsiktig än att dom som är till åren också måste få rösta bara för att svaret kan vara uppenbart? jag menar, om man nu ska vara lite långsiktig så väljer man ju hojen, den håller ju längre om man säger så... Å andra sidan kanske det är som dom säger "Man slutar inte åka hoj för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar åka hoj", isf är ju hojåkande=evig undom och då har man ju inga problem med potensen... En symbios som är menad att vara för evigt :tummenupp

DanTheMan71 skrev:
Sex gratis?? E du dum på riktigt?? :D Du anar inte vad middagar ,blommor utekvällar,resor mm som man betalar kostar,,allt detta för att få snaska mutta. O även tid e ju pengar.Hur många gånger har man inte varit ute o handlat till tjejen,,gått i menlösa sko affärer,promenerat utan mål,blivit tvingad att tvätta,diska etc.Räkna ihop dom timmarna gånger en normal timpenning a 100 spänn så ska du se att sex inte e gratis.Nä jag tar hojjen o så tajjar jag resten av livet.Sex e överskattat,de ett jävla grisgöra o svettig blir man oxå.
Amen!

DanTheMan71 skrev:
Sex gratis?? E du dum på riktigt?? :D Du anar inte vad middagar ,blommor utekvällar,resor mm som man betalar kostar,,allt detta för att få snaska mutta. O även tid e ju pengar.Hur många gånger har man inte varit ute o handlat till tjejen,,gått i menlösa sko affärer,promenerat utan mål,blivit tvingad att tvätta,diska etc.Räkna ihop dom timmarna gånger en normal timpenning a 100 spänn så ska du se att sex inte e gratis.Nä jag tar hojjen o så tajjar jag resten av livet.Sex e överskattat,de ett jävla grisgöra o svettig blir man oxå.

Haha... Tur att alla tjejer inte e sånna. Jag tillhör inte den dyra sorten. Betalar för mig själv. Bjuder gärna en kille på middag. Och jag älskar att köpa blommor och små presenter. Brukar mestadels vara jag som gör resorna. Gillar inte att springa så mycket i affärer. Diskar och städar gör jag gärna, för att det ska vara rent och snyggt... Men visst kräver jag nåt tillbaka av killen. :arsele :slicka :angel

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Haha... Tur att alla tjejer inte e sånna. Jag tillhör inte den dyra sorten. Betalar för mig själv. Bjuder gärna en kille på middag. Och jag älskar att köpa blommor och små presenter. Brukar mestadels vara jag som gör resorna. Gillar inte att springa så mycket i affärer. Diskar och städar gör jag gärna, för att det ska vara rent och snyggt... Men visst kräver jag nåt tillbaka av killen. :arsele :slicka :angel

// Lena
KRÄVER???????Jag ska tala om för dig,att sex är nånting underbart o vackert och skall utföras helt utan krav av gifta par. :rofl :rofl

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka