Lilla_Tingeling
Världens lyckligaste Ting!!!
Mr K skrev:Ok, det verkar som vi ska kunna komma överrens.![]()
Sålänge jag får köra flertalet gånger själv. Det går ju faktiskt fortare & smidigare själv.
![]()
Lättlärd o villig e bra. Parstunts e alltid skojjiga...... Mysig vet jag inte om jag är men galen & snabb![]()
![]()
![]()
Hur löser vi avstånds problemet? Tierp --> Staffanstorp = 735.4km enligt eniro.se
Okej då. Du får väl vara ute och köra mestadels själv. Men då får du kompensera mig för dom ensamma timmarna när du kommer hem. Hehe...
Hmmm... Det va ett väääääldigt långt avstånd mellan oss.
Jag får väl ta och flytta min stora rumpa till dig där i söder. Då får jag juh njuta av våren tidigare än här uppe...
// Lena
Jag kör hoj enbart för att det är kul och för den kännslan av välbehag det ger mig!! Om det är så många som skaffar sig hojen för att få gänga lite så är de helt fel ute!! Dessa vill jag inte köra båge med i sommar!! Får se till att sortera lite bättre i min hojåkar krets kanske 
Du kan ju inte gå omkring och vara elak hur som helst, då hamnar du i helvetet, och där blir det minsann inget sex!
