Sex eller Hoj?

Sex eller hoj?


  • Antal röstningar
    0
Hade det varit i september hade jag sagt sex... men nu är jag trött på det och vill bara köra hoj.
 
Om jag får ha riktigt bra sex när jag vill, så kan jag nog nöja mig med en stöddig bil.

Men om de är vanligt, trökigt sex, och alternativet är bra hojväder jämt och ständigt och min kära ögonsten (hojen), så faller nog valet på hoj.

Jättesvårt val de där. :va
 
Dricker öl och umgås med vänner istället för att sitta framför datorn och häcka?? :blah :arsele

oXydex skrev:
Vad i He****e gör man på krogen en söndag undrar jag mest?

Sex blir det nog segt utan så det får bli det för min del

/oXydex
 
Äh, hoj helt klart. Sex är överreklamerat och verkar bara spännande när man inte får nått. Klarar mig bra själv...
 
Ka11e skrev:
Efter en hetlevrad diskussion på krogen igår bestämde jag mig för att se hur läget är med er alla.

Du är ute och promenerar. Plötsligt dyker gud upp, han säger.

"Du har varit stygg... sååå stygg att du endast får utöva en av dina två favoritsaker under hela din livstid.

1. Ha sex, men aldrig mer få gränsla/köra en hoj.
2. Köra hoj men aldrig mer ha sex (förutom med dig själv).

Låt oss säga att det här med kids fixar sig även om du väljer 2an.

Varför inte båda samtidigt? Ha sex när man kör hoj, "it's fun" intygar Fabio(modellen).
 
heggeli skrev:
Det är inte bra för då kan man bli blind och kan i alla fall inte köra hoj.


Visst ja, dessutom lär den ymniga behåringen i handflatorna ställa till problem.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top