Jag har satt Hjemmet i arbete att fixa servern. Antingen ny, eller experthjälp att ställa in servern.
Så ni kan iaf vara "lugna" med att det arbetas på.
INGA MEDLEMSAVGIFTER FÖR FAN!
Bra jobbat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har satt Hjemmet i arbete att fixa servern. Antingen ny, eller experthjälp att ställa in servern.
Förhoppningsvis de som tillför något och som gillar det som en gång var bra, <2006 skulle jag säga.
Citerar mig själv och hoppas på ett vettigt svar...
Borde inte ovanstående innebära att man surfar för tre om man har tre flikar uppe t.ex?
Det beror på...
Om du samtidigt håller på att ladda fler flikar så ökar belastningen på server och bandbredd när de laddas. Men att ha kvar färdigladdade sidor uppe ökar inte belastning på server och lina, om inte sidorna har något script som auto reloadar sidor.
På tal om det sista...
Någon som vet hur man förhindrar att Firefox laddar om sidor (utan att jag manuellt väljer att göra det) ?
Märkte bara stor skillnad efter att den låg nere, bör väl vara samma kapacitet på servern som innan eller?![]()
Det ska i mer minne i databasservern nästa vecka som ett första test att bättra på prestandan.
Det ska i mer minne i databasservern nästa vecka som ett första test att bättra på prestandan.

|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |