Seeeeegt SH?

Om jag varit ett av de företag som valt att köpa annonsplats på detta forum, skulle jag blivit vansinnig över att det går så fruktansvärt långsamt, det tog tex 2 min och 2 försök för att få fram "svara på tråd" rutan för att skriva det här.

Nä det är definitivt dags att uppgradera rejält, Sporthoj.com ÄR en superb mötesplats för hojfolk, synd bara att det inte fungerar rent tekniskt.

Ett forum med mer än 40 tusen registrerade användare som kraschar eller segar ner till snigelfart så fort det är fler än 700-800 inloggade är dåligt, personligen har jag aldrig sett fler än 900 online samtidigt, är det fler än 700 då är det ju bara att surfa vidare till nån annan sida för man vet att det inte är lönt att klicka på en länk:(

Något måste ha förändrats/ försämrats har ibland problem med att komma in när det inte är mer än 500 online:( innan började bekymmerna först när det närmade sig 1000

:(Har också märkt att det har blivigt hemskt lånsamt nog för att jag har mobilt bredband men man hinner ju nästan slå på kaffebryggarn o dricka upp kaffet innan det är färdigladdat, mycket sämre än förut.
Hoppas att det är nåt tillfälligt bara och att det blir bättre.

Sponsra??
Öh sidan är full av företags annonser,de pengarna kunde väl göra nån nytta kanske.
För inte tror jag de ligger här gratis.

hehe. sorry kollar inte på sidorna. man har ju vuxit upp i en generaation när reklamen poppat upp på lite för många ställen så man (jag) är ganska duktig på att ignorera den..

Nån som kan förklara varför det går så segt?
Det går ju trögt även nu när det bara är 540 inloggade.
Swedie kanske?

håller med, igår var det sjuuukt segt. Blev så irriterad att jag stängde ner sidan, försökte att komma in igen och då kom bara "prova logga in senare, många nu som surfar på sh", provade några sek senare och då var det bara
26 styckna inloggade!!! Detta var runt 21, då det brukar ligga runt iaf minst 600. Snälla fixa! :)

håller med, igår var det sjuuukt segt. Blev så irriterad att jag stängde ner sidan, försökte att komma in igen och då kom bara "prova logga in senare, många nu som surfar på sh", provade några sek senare och då var det bara
26 styckna inloggade!!! Detta var runt kl 21, då det brukar ligga runt iaf minst 600 inloggade. Snälla fixa! :)

Last edited:
...väntar med spänning på om det blir nytt minus rekord...

Ja, juste, dessa lunarstorm adds. Jag kommer ligga sömnlös.

edit: jag gav mig själv ett minus, bah för att jag är bäd-boi, hatta snutten!

Undrar vad många medlemmar det blir kvar då.......?

Henrik

Förhoppningsvis de som tillför något och som gillar det som en gång var bra, <2006 skulle jag säga.

Last edited:
Hjälper det något om man inte surfar på SH i flera flikar/fönster samtidigt?
Alltså blir det bättre om jag (med flera) bara använder en flik/ett fönster i taget?

Citerar mig själv och hoppas på ett vettigt svar...
Borde inte ovanstående innebära att man surfar för tre om man har tre flikar uppe t.ex?

Jag har satt Hjemmet i arbete att fixa servern. Antingen ny, eller experthjälp att ställa in servern.

Så ni kan iaf vara "lugna" med att det arbetas på.

INGA MEDLEMSAVGIFTER FÖR FAN!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...