Scorpion slipon/bolton

sirdius

Pain is temporary, honor is forever.
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
Gsxr1100-86
Hejsan!

Jag är lite sugen på ett scorpion bolton till min hoj. Tänkte bara höra om det är någon som har några erfarenheter av dessa system? En fundering jag har är att det står att man inte behöver mappa om hojen när man byter till ett scorpion för dessa är anpassade till varje hoj. Men är inte hojen anpassad till ett orginal system?. Men men...det jag är mest intresserad av är hur ljudet är.

Tacksam för svar

Mvh Dennis

jag köpte mitt bolt-on i Januari, ett Scorpion Titan, och är riktigt nöjd :tummenupp . Ljudet är underbart och jag har inte behövt mappa om hojen. Hojen som det sitter på är en Gsxr 750 -00 och inga modifieringa behövdes, det passsade perfekt när jag skruvade dit det.

ok...tackar för svaret. Då blir det ett sånt. Jag hade nästan redan bestämt mig. Tycker priset passar min plånbok otroligt bra :)
Märkte du någon effekt ökning?

Jo jag vet, men jag tycker alla hojar man lyssnar på låter nästan likadana. Ljudkvaliteten är sådär.

Mr.Dna skrev:
Vad kostar ett slipon/bulton av märket scorpion?

Kolla på Bikersneed antingen klickar du på länken eller till vänster i reklam stripen och koller villket du vill ha, titan, rostfritt eller kolfiber så hittar du priserna där oxå.

sirdius skrev:
ok...tackar för svaret. Då blir det ett sånt. Jag hade nästan redan bestämt mig. Tycker priset passar min plånbok otroligt bra :)
Märkte du någon effekt ökning?

Jag tryckte på en 3-mod i samma veva så det är lite svårt att säga.......men jag e kanon nöjd :banana

*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!