Dark_Messenger
Guest
Just d. så var det karln hette.
Det var väl en hon, och så hette hon väl Xena? Hon hade en egen tv-serie också tror jag.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Just d. så var det karln hette.

Jo men då snackar vi endast ekonomisk påverkan. Principerna är de samma: Vansinne.
För 75 miljoner år sedan fanns en intergalaktisk härskare vid namn Xenu, som bestämde sig för att råda bot på överbefolkningen på de 76 planeter han härskade över. Detta gjorde han genom att kalla in folk till en skattekontroll. I stället blev dessa miljardtals människor injicerade med en blandning av alkohol och glykol, vilket gjorde att de blev förlamade, och därefter lastades de ombord på stora rymdskepp och fraktades till Jorden (som då hette Teegeeack), där de placerades i vulkaner och sprängdes med vätebomber. När de dog åkte deras själar - "thetaner" - upp i atmosfären där de fångades in i elektroniska fällor, varpå de fraktades till stora biografer där de fick se långa filmer där de implanterades med falsk information om sitt förflutna. Efter denna hjärntvätt flockade thetanerna ihop sig i kluster som fäste sig vid de få människor som fortfarande levde och hade kroppar. Fortfarande i våra dagar har vi dessa kluster av kroppsthetaner i våra kroppar, och det är de som får oss att handla irrationellt. Denna händelse kallas The Wall of Fire, Incident II och R6-implantatet.
OK, jag föredrar den framför Scientologerna!
Marteins kuk orden:
1. Martein
2. Polarens hund
3. BostonGurka
Vilken sopstation pratar vi om?
Vilken tid?
men visst.. Skicka bankdosa, kreditkort med koder mm till mig så ska du få veta tid och plats att dyrka den ärade kewken.
Jo men då snackar vi endast ekonomisk påverkan. Principerna är de samma: Vansinne.
Du dum dum dum dumden är bra.
--> kük = Smart sma smart smart 
Man blir ju fundersam när det religösa skriften bakom Scientologi rörelsen är hemlig.. Bara en sådan sak gör mig väldigt fundersam.
Någon teolog som kan reda upp detta lite?
...
Jag tycker fortfarande att detta inte verkar vara någon sämre religion än någon annan. ...
Jag tycker fortfarande att detta inte verkar vara någon sämre religion än någon annan, om man jämför den mot just de som utövar vilken random religion som helst, om man lever helt efter regelboken.
Det brister redan när du ser scientologin som en religion. Läste du länken jag postade?
För 75 miljoner år sedan fanns en intergalaktisk härskare vid namn Xenu... yada yada
Slår ju brinnande buskar och grodor från himlen med hästlängder![]()
Om man ska jämföra scientologerna så ska man göra det mot ex kristna som lever verkligen efter regelboken och inte efter svennebanan som besöker kyrkan en gång/år. Kolla lite hur bokstavstrogna människor egentligen lever...
Ok, det verkar också som att det var känsligt att jämföra scientologerna mot svenska kyrkan. Ska vi jämföra de mot islam istället? Vilken religion är knasigast då?
Ang pengar. Alla religioner har ju inte enbart pengar i form av sedlar som en viktig grej. Vad jag fattat det som så används väl religioner (eller har iaf användts när det fortfarande fungerade) till att ta över länder och makt, och därmed resulterar detta indirekt i en ekonomisk vinning. Har jag fel?
Jag tycker fortfarande att detta inte verkar vara någon sämre religion än någon annan, om man jämför den mot just de som utövar vilken random religion som helst, om man lever helt efter regelboken.
Någon teolog som kan reda upp detta lite?
Så vad är en religion? Det är samma vansinne I tells ya! Basera livsstil efter en fantasi. Inte ens egen utan en fantasi man anammat.
Samtidigt är det lätt att gå ur. Försök att lämna scientologerna....
If you want to make a little money, write a book. If you want to make a lot of money, create a religion.
Finns det några fler religioner som låter utövarna skriva på anställningskontrakt
där man förbinder sig till reservationslös lojalitet i 1.000.000.000 år?
|
|
Seriösa mc-kläder till bra pris
Raven Moravia TX Air+: Seri... |
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |