Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sharpedge skrev:....
*tio tecken*
Jonne_boy skrev:kanske inte sant..
men ganska roligt!
Varför ska dom klaga, dom lägger ut en massa trådar om oss män angående olika sakerAee skrev:Känns som om du kommer att få mycket skit för denna tråd![]()
Utav tjejer
trille skrev:Helt sant... Oftast är feminister folk som inte är attraktiva hos killar så de vänder det mot killarna!!
watson skrev:Den som säger sig inte vara feminist erkänner att de tycker att det är en rättighet för männen att tjäna mer pengar än kvinnorna enkom för att de har snopp. Tycker man att det är rätt att få fördelar bara för att man har ett visst kön så anser jag denna person kan hoppa in i tidsmaskinen igen!
@trille: Man hatar inte män bara för att man är feminist!! Det är ju bara urlöjligt att ens tro det! trille.... DU är URLÖJLIG!!
Tycker att Jonnes uttalande enbart tyder på att det faktiskt har hänt en del i skolorna på senaste tid, ur genusperpektiv.
/FW
watson skrev:Den som säger sig inte vara feminist erkänner att de tycker att det är en rättighet för männen att tjäna mer pengar än kvinnorna enkom för att de har snopp. Tycker man att det är rätt att få fördelar bara för att man har ett visst kön så anser jag denna person kan hoppa in i tidsmaskinen igen!
/FW
BlueNote skrev:Det kallas jämnställdhet, inte femenism........
Jag lovar att många här tycker att det ska va jämt, dock inte så det blir tvärtom!
watson skrev:Den som säger sig inte vara feminist erkänner att de tycker att det är en rättighet för männen att tjäna mer pengar än kvinnorna enkom för att de har snopp. Tycker man att det är rätt att få fördelar bara för att man har ett visst kön så anser jag att denna person kan hoppa in i tidsmaskinen igen!
@trille: Man hatar inte män bara för att man är feminist!! Det är ju bara urlöjligt att ens tro det! trille.... DU är URLÖJLIG!!
Tycker att Jonnes uttalande enbart tyder på att det faktiskt har hänt en del i skolorna på senaste tid, ur genusperpektiv.
/FW
Jag lovar att många här tycker att det ska va jämt, dock inte så det blir tvärtom!
watson skrev:Att vara feminist handlar främst om att få ett jämnlikt samhälle!
Skulle gärna höra eran deffinition av feminism...
@cRoC: Jag byter gärna dina ca. 2000:-/mer i månaden mot att du får rabatt...![]()
@trille: Mina tår är inte ett dugg ömma... Bara skönt att sålla de som tänker innan de skriver..
/FW
cRoC skrev:Tjejerna får ju rabatt överallt bara de har push-up BH och en u-ringad tröja, och ni ska prata om jämställhet?![]()
trille skrev:Det har ju hänt lite sedan 80- talet... kan ju bero lite på vad man har för kompetens när man får lön...
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |