Sant eller falskt?

Emmi skrev:
Allt blir alltid såna jävla moraliska/politiska diskussioner här... :huvet
Jag tycker att bilden var kul, vet att det är ett skämt...

Ja fy och ush för moraliska/politiska diskussioner, sånt vill vi inte ha.

gladh

Emmi skrev:
Allt blir alltid såna jävla moraliska/politiska diskussioner här... :huvet
Jag tycker att bilden var kul, vet att det är ett skämt...

javisst, kan vi inte snacka om pyspunka eller att tjejer sminkar sig eller nåt annat som du tycker är intressant, detta är ju så himmmmlaaa krångligt

hymac skrev:
[
Det måste ju helt enkelt vara så att killlarna är för dåliga i sängen och har för små kukar!

Precis det var ju det jag menade i mitt förra inlägg äntligen en som fattat, det är bara tunna killar med kasst självförtroende som är känner sig hotade av feminister, klart som faan att Du har rätt.
:hihi
Jaa psis så e det.. tänk vicken röta jag har... jag e inte rädd för chicks o har inga probs me dom o mitt facit e asbra! :yoparty Man har ju tjoffat lite genom åren o ingen jag menar ingen har kommit tillbaka eller hört av sig efter att ha varit för påseende hos mig... :hihi fatta va många chicks det går omkring ute i samhället o e jättenöjda... så nöjda att dom inte behöver komma tillbaka.. :hihi
Perfa asså!
Flemming :hihi

flemming skrev:
Jaa psis så e det.. tänk vicken röta jag har... jag e inte rädd för chicks o har inga probs me dom o mitt facit e asbra! :yoparty Man har ju tjoffat lite genom åren o ingen jag menar ingen har kommit tillbaka eller hört av sig efter att ha varit för påseende hos mig... :hihi fatta va många chicks det går omkring ute i samhället o e jättenöjda... så nöjda att dom inte behöver komma tillbaka.. :hihi
Perfa asså!

Jag vet att jag har frågat det förut, men jag känner mig fortfarande konfunderad.
Är du på riktigt?

gladh

flemming skrev:
Perfa asså!

gp125, en sån har jag haft.

gladh skrev:
Jag vet att jag har frågat det förut, men jag känner mig fortfarande konfunderad.
Är du på riktigt?

gladh
skojar du?

klart jag e på riktigt... du bor ju i jätteborg... aka göteborg... där har jag vart.. i fesketjörka o vafan allt heter... haja... jag finns, jag lever.. varför tvivlar du?

flemming skrev:
skojar du?

klart jag e på riktigt... du bor ju i jätteborg... aka göteborg... där har jag vart.. i fesketjörka o vafan allt heter... haja... jag finns, jag lever.. varför tvivlar du?

Du, det är nåt fel här, varför använder du inte ditt ordinarie nick? :lol

flemming skrev:
skojar du?

Kalla det spindelkänsla, eller intuition, men jag får en märklig känsla i kroppen när jag försöker hitta texten mellan smileysarna och interpunktationerna i dina inlägg. En känsla av att du egentligen inte existerar.

gladh

Det är fantastiskt, Flemming VANN han har tagit denna tråd till att bli en diskussion om han är på riktigt eller inte och sen kryddad med lite GP 125.
Klart Flemming finns ser ni inte att han är ett geni, vi andra låter oss bara ledas av denne vise man!!

hymac skrev:
Det är fantastiskt, Flemming VANN han har tagit denna tråd till att bli en diskussion om han är på riktigt eller inte och sen kryddad med lite GP 125.
Klart Flemming finns ser ni inte att han är ett geni, vi andra låter oss bara ledas av denne vise man!!

Förklara vad du menar?
Och vad du isf vill tråden ska handla om i fortsätningen efter de 5 sidorna eller vad det är.

Silwer skrev:
Förklara vad du menar?
Och vad du isf vill tråden ska handla om i fortsätningen efter de 5 sidorna eller vad det är.

Filosofiskt handlar ju tråden just om det den handlar om vid varje speciellt tillfälle och det är det jag vill, vad vill du den ska handla om

Silwer skrev:
vad har dricka öl o ljuga med polarna med jämlikhet att göra överhuvudtaget?

Visst var väl tråden mest på skoj från början Shapedge?

Plocka inte ut meningen ur sitt sammanhang eru hygglo. :tummenupp

Jävulskt intressant läsning detta.Som jag sa i nåt av mina första inlägg
så är jag som sagt inte insatt i detta ämne nåt vidare.
Därmed inte sagt att jag inte har tankar kring det hela, och jag ska
villigt erkänna att nog helst läser i denna tråden just nu eftersom jag
inte anser mig själv ha kunskapen att diskutera eller argumentera med "snillen" som Watson,Chrille och gladh m.fl.

Men visst nån tanke eller åsikt kanske jag präntar ner.

kan hålla med till och från..
men man kan absolut INTE säga att ALLA tjejer/kvinnor som har fått för lite ballefjong är feminister. visst det finns en hel del därute, men INTE alla

MikkE skrev:
kan hålla med till och från..
men man kan absolut INTE säga att ALLA tjejer/kvinnor som har fått för lite ballefjong är feminister. visst det finns en hel del därute, men INTE alla

Ännu ett testoseronstin yngling som jag inte riktigt förstår mig på.
Ärligt talat vad menar du?

gladh

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion