sege
Fy fan jävla skit-
Tjejer suger, det bara är ju så. Sluta bråka om saken.
(fan ta dem annars)
(fan ta dem annars)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sege skrev:Tjejer suger, det bara är ju så. Sluta bråka om saken.
(fan ta dem annars)
Hahaha,bra sagt syster.watson skrev:Btw.. Om feminister har fått för lite kuk.... VEMS FEL ÄR DET!? Det måste ju helt enkelt vara så att killlarna är för dåliga i sängen och har för små kukar!
/FW
watson skrev:...Jag vet inte om tjejerna är rädda för att killarna här ska tro att de är håriga under armarna eller fula.... och om det nu är så, så är vi tillbaka på samma punkt igen. Killarna sätter normen, utan att de ens skriver något om det.... Trött, trött, trött!!
....
/FW
Chrille skrev:Jag är själv delaktig i det här - jag vägrar att kalla mig feminist pga ordets felaktiga innebörd i allmänhetens ögon.
gladh skrev:...
Då är du tyvärr en del av problemet.
gladh
Chrille skrev:Visst är jag.
1. Så fort någon kallar sig feminist så kommer jag att tänka på Linda Skugge, Liza Marklund, Gudrun Schyman och Gubbslem. Min naturliga reaktion efter dessa tankar är illamående, men eftersom jag vet att det är ett så brett begrepp så måste jag först ta in att människan ifråga är feminist och sen ska jag lista ut vilken sort.
2. För mig är det som att bunta ihop dig och valmers i samma fack pga att ni är uttalat politiskt intresserade. Vill du verkligen misstas för att ha samma åsikter som valmers?
3. Jag vill verkligen inte misstas för att ha samma åsikter som idioterna jag angivit ovan.
Chrille skrev:Men att många killar på sajten är unga, hormonstinna och trångsinta är ju ingen hemlighet. Det visste du väl från förr?
gladh skrev:....Vem vet nästa steg kan ju trots allt vara att alla oavsett kön, etnicitet, sexuell läggning, social klass eller kulturell härkomst ska förfördelas på arbetsmarknaden.
gladh
watson skrev:Det som stör mej är att trådskaparen försöker tysta ner detta till ett skämt. Jag tycker inte att det är ett dugg roligt! Att ens BEHÖVA diskutera något som för mej är så självklart är för mej obegripligt.
Något jag oxå tycker är obegripligt är att det pratas en hel del om utseendefixering och "fjortistjejer" runt om i detta forum, men när man börjar diskutera kärnan till det hela är det helt plötsligt inte många tjejer som skriver. Jag vet inte om tjejerna är rädda för att killarna här ska tro att de är håriga under armarna eller fula.... och om det nu är så, så är vi tillbaka på samma punkt igen. Killarna sätter normen, utan att de ens skriver något om det.... Trött, trött, trött!!
/FW
Det är det jag har försökt att förklara, men tydligen existerar inte orden kul, skämta och ironi här ?Silwer skrev:vad har dricka öl o ljuga med polarna med jämlikhet att göra överhuvudtaget?
Vissst var väl tråden mest på skoj från början Shapedge?
Lägg avsharpedge skrev:....
*tio tecken*
Lägg av själv, ska man ha den inställingen så kan man säkert rensa 95% av alla trådar som skapas i OTDioxin skrev:Lägg av![]()
ganska meningslöst med en sån tråd... :kocko
Psykfall skrev:HAHAAHAAHAHAHAHHAHAH!
Djävulskt rolig tråd!!!![]()
![]()
Dioxin skrev:Lägg av![]()
ganska meningslöst med en sån tråd... :kocko
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |