Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
watson skrev:@cRoC: Jag byter gärna dina ca. 2000:-/mer i månaden mot att du får rabatt.../FW
watson skrev:JA! Det är ju JUST det JAG menar! Lön efter kompetens, INTE efter kön. Tyvärr ser det ju inte ut så idag....
Fan trille... Tror minsann att du är smyfeminist!!![]()
Oj vad skönt det skulle vara om alla tänkte innan de skrev...![]()
/FW
gladh skrev:Och var har du fått det ifrån att feminismen skulle sträva efter att det inte ska vara jämställt?
gladh
Therudeboy skrev:Är du säker på att du skulle klara just mitt jobb som kvinna? Skulle vilja se dig stå på ett gjuteri och slita, då kanske du inser att vissa jobb inte är gjorda för kvinnor och det just därför ger oss män bättre lön.

Holger skrev:Klart tjejer/kvinnor ska ha samma lön om dom jobbar lika mycket o lika hårt,lön efter prestation tycker jag inte efter kön.
Nåt som däremot är dumt är ja vad kallas det kvotering eller nåt va? när man ska se till att få in tjejer/kvinnor även fast dom inte har tillräckligt med kompetens.
watson skrev:Att vara feminist handlar främst om att få ett jämnlikt samhälle!
Skulle gärna höra eran deffinition av feminism...
@cRoC: Jag byter gärna dina ca. 2000:-/mer i månaden mot att du får rabatt...![]()
@trille: Mina tår är inte ett dugg ömma... Bara skönt att sålla de som tänker innan de skriver..
/FW
Mjo men det är ju inte samma sak, tjejer pröjsar mindre för mc-försäkring för dom kostar mindre pengar, dom kommer in tidigare på krogen för dom beteer sig bättre.BlueNote skrev:Det jag surar mest för är det som ovanstående person berättar (fjortisarna å krossa porren å det dära).
Åsen samtidigt äre helt coolt att det är 18 år för brudar å 25 för grabbar överallt, tjejrabbater på i princip alla "killsporter" eller vad man ska kalla det. Tjejer har sjukt mkt fördelar å rabbatter överallt! Blir less som fan...
HanneZ skrev:Mjo men det är ju inte samma sak, tjejer pröjsar mindre för mc-försäkring för dom kostar mindre pengar, dom kommer in tidigare på krogen för dom beteer sig bättre.
BlueNote skrev:Tjejer har sjukt mkt fördelar å rabbatter överallt! Blir less som fan...
Therudeboy skrev:Är du säker på att du skulle klara just mitt jobb som kvinna? Skulle vilja se dig stå på ett gjuteri och slita, då kanske du inser att vissa jobb inte är gjorda för kvinnor och det just därför ger oss män bättre lön.
HanneZ skrev:Mjo men det är ju inte samma sak, tjejer pröjsar mindre för mc-försäkring för dom kostar mindre pengar, dom kommer in tidigare på krogen för dom beteer sig bättre.
BlueNote skrev:Det där är väl oxå att könsdiskriminera? Alla är olika individer... det är typ som om att jag säger att invandrare slåss mer.....
HanneZ skrev:Mjo men det är ju inte samma sak, tjejer pröjsar mindre för mc-försäkring för dom kostar mindre pengar, dom kommer in tidigare på krogen för dom beteer sig bättre.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |