SAMLINGSTRÅD foto "Bulten"

Tyckte jag kände igen dig.
Det va jag som stod ute på ängen och snackade med ena fotografen (Goofy)
Såg ut att ha fin väghållning..men du..hur är det med lagligheten på dom framrutorna?:D
Så mycket solfilm får man väl inte ha *flinar*
A där körde jag lugnt förbi... :) Gick en "skvätt" fortare senare. hehe. Dag rimligt fort. Hade ju medpassagerare o tänka på :hihi Det är bara tonat på "bakrutorna". Främre är inte tonad. Kanske ser så ut dock framifrån / sidan dock.

Stökigt med samlingstråden... en samlingstråd per dag är OK, men en för alla dagar blir lite väl spammad. Och varför flyttas bara vissa av trådarna in, men inte alla?

A där körde jag lugnt förbi... :) Gick en "skvätt" fortare senare. hehe. Dag rimligt fort. Hade ju medpassagerare o tänka på :hihi Det är bara tonat på "bakrutorna". Främre är inte tonad. Kanske ser så ut dock framifrån / sidan dock.

Ja, det såg ut att vara en trevlig bil! :tummenupp
Jag fipplade med kameran när du brännde förbi, men Goofy plåtade tror jag.

Jag såg repa nr 2 tror jag då gasade du rätt bra..men a5orna är fina.

Det var jag det... :) (i brist på gat-MC) Det gick fort mot västerhaninge... lite impad av chassit i bilen. Bara sitter där o redo för mer. Låg på 4an nästan hela tiden o levde på vridet i A5an. Så skönt... (lite trimmad. 300hk/600nm)

Var det denna? :)

Bifogat

• IMG_8739.jpg
    IMG_8739.jpg
    243.6 KB · Visningar: 99
IMG_9457.JPG

Nån som fick med en guldfärgad klassiker; Honda CB750 K2 från -73? Jag körde mot Södertälje omkring 11:00-11:30- tiden, det stod en kille i fotokurvan med stativ, han var beigeklädd.

Jag tycker nog det var bättre med ”Bilder Bulten 2009-XX-XX” som egen tråd, känns lite rörigt så här.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti