insekten
Guest
Hmm..vem va det då? berätta *flinar*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Det är ghey o skrapa knä![]()
Haha! vilken jävla knäskrapsposöööör!!! måste gått år många puckbyten idag....
Posööör -nope han är jättte dukktiiig. Vi bör tipsa honom om Bogesund - så bjussas det på promotion i landets TV kanaler, så kan vi alla kan ha stoorr glädja av detta talent i fortsättningen...
Nb: Jag tycker syn om Rullarn som inte får filma mera - här ku ju annars vara material till en film med underbar sporthojhumor...
Posööör -nope han är jättte dukktiiig. Vi bör tipsa honom om Bogesund - så bjussas det på promotion i landets TV kanaler, så kan vi alla kan ha stoorr glädja av detta talent i fortsättningen...
Nb: Jag tycker syn om Rullarn som inte får filma mera - här ku ju annars vara material till en film med underbar sporthojhumor...
Är det att knät ligger i backen eller att jag kör som är anledningen till denna attityd och grymt trevliga inlägg? Tänkte på att du inte va på plats och kunde se min körning utan du bedömer ett par bilder.
Om det är du på första bilden, får jag komma med ett litet tips i all välmening?
Prova att hänga med överkroppen i stället och låt lilla stjärten bara flytta sig någon centimeter. Ut och prova och tala sedan om i fall att du tyckte hojjen betedde sig bättre mot hur du hänger nu eller inte. Blir kanske inte lika mycket puckskrap men jag lovar att det ser stajligare ut och går fortare.
Funkade det bättre, PM:a mig så ger jag dig mitt kontonummer så kan du sätta in instruktörsavgiften![]()
Linsskyddet?Blev inte så mycket idag... jag gjorde en jätteblunder som pajade de flesta bilder, men jag tänker inte tala om vad.![]()
Linsskyddet?![]()
Att posera för kameran tja det gör man kanske ibland när man vet dom står på vissa partier, inget konstigt och inget fel. Med tanke på hojens vinkel och kurvan verkade det inte gå allt för fort heller så det blir effektfulla bilder att sätta in i sitt album.
Dock var försiktig med stället! Ditt knä var extremt nära asfalten och om lädret träffar och knäskyddet istället för pucken kan du få en otrevlig överaskning med att det hugger fast lite...(bild 1 med den knävinkeln då hade asfalten kunnat hugga fast i knäet och stannat ditt ben..resultatet är lätt att räkna ut, dyr reparation)
Att man i övrigt poserar tja vad gör det...ta det bara lugnt och reta inte gallfeber på de boende där


Drog oxå en repa med 4 hjul... en gång snabbt en gång lugnt. Yää.
Fina bilder iaf! Såg att ett kort knäpptes åt mitt håll när vi åkte förbi.![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |