Men ville ha några sjysta bilder i det fina vädret.
Men wtf, det ser ju ut som om du håller på och ramla av. Det är inte schysst..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men ville ha några sjysta bilder i det fina vädret.
A där körde jag lugnt förbi...Tyckte jag kände igen dig.
Det va jag som stod ute på ängen och snackade med ena fotografen (Goofy)
Såg ut att ha fin väghållning..men du..hur är det med lagligheten på dom framrutorna?
Så mycket solfilm får man väl inte ha *flinar*
Det är bara tonat på "bakrutorna". Främre är inte tonad. Kanske ser så ut dock framifrån / sidan dock.Snälla håll dig till Metros insändare istället vi försöker faktist ha kul åt vårat MC åkande och dom fina bilderna!![]()
A där körde jag lugnt förbi...Gick en "skvätt" fortare senare. hehe. Dag rimligt fort. Hade ju medpassagerare o tänka på
Det är bara tonat på "bakrutorna". Främre är inte tonad. Kanske ser så ut dock framifrån / sidan dock.
A där körde jag lugnt förbi...Gick en "skvätt" fortare senare. hehe. Dag rimligt fort. Hade ju medpassagerare o tänka på
Det är bara tonat på "bakrutorna". Främre är inte tonad. Kanske ser så ut dock framifrån / sidan dock.
Ja, och det misslyckades du med! Jag var dessutom bakisHade ju medpassagerare o tänka på![]()

Det var jag det...(i brist på gat-MC) Det gick fort mot västerhaninge... lite impad av chassit i bilen. Bara sitter där o redo för mer. Låg på 4an nästan hela tiden o levde på vridet i A5an. Så skönt... (lite trimmad. 300hk/600nm)




Vart inte så många bra idag tyvärr..... men här e några iaf!
View attachment 276127 View attachment 276128
View attachment 276129 View attachment 276130
View attachment 276131 View attachment 276132
View attachment 276133 View attachment 276134
Å här e nåra till:http://picasaweb.google.se/77Go0fy/Bulten090530#
Check =PEller kanske dena förresten....![]()
Tjena grabbar! Är det någon som ska ut och fotografera idag tro?![]()
Vart inte så många bra idag tyvärr..... men här e några iaf!
View attachment 276127 View attachment 276128
View attachment 276129 View attachment 276130
View attachment 276131 View attachment 276132
View attachment 276133 View attachment 276134
Å här e nåra till:http://picasaweb.google.se/77Go0fy/Bulten090530#
Tjena grabbar! Är det någon som ska ut och fotografera idag tro?![]()
Tjena grabbar! Är det någon som ska ut och fotografera idag tro?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |