SAMLINGSTRÅD foto "Bulten"

IMG_0628.jpg

IMG_0626.jpg

Last edited:
Fina bilder!

Du i grön tröja som plåtade i söndags, du fick inte med nån bild på en blåvit gsxr med mig o frugan på "tillbakavägen"?
Skulle uppskattas om du kan trixa fram en eller två. :)

/Johan o Petra

Fina bilder!

Du i grön tröja som plåtade i söndags, du fick inte med nån bild på en blåvit gsxr med mig o frugan på "tillbakavägen"?
Skulle uppskattas om du kan trixa fram en eller två. :)

/Johan o Petra

Grön tröja här! :)

Är det samma ekipage som på de bilderna jag lade ut igår? Annars får du nog PM:a en utförligare beskrivning... det åker förbi några hojar på en dag, även om det var lite dött igår :)

Last edited:
Ingen med beige tröja och kamerastativ som plåtade i lördags omkring 11-11.30? Som kanske plåtade en guldfärgad gammal Honda med mig på?

Grön tröja här! :)

Är det samma ekipage som på de bilderna jag lade ut igår? Annars får du nog PM:a en utförligare beskrivning... det åker förbi några hojar på en dag, även om det var lite dött igår :)

Yupp!

Ekipaget längst upp till vänster i din del två post.. :)

Såg dig bara när du plåtade från andra hållet, vore kul om du har några bilder därifrån!

/Johan

Schyssta bilder.
Det var ingen som fick en bild på en överlastad svart cbr1000rr?
Liten räka på med grymt ful stor rosa ryggsäck, tror det var nån som rikta kameran mot mig iaf, men linsen kanske sprack? =D

edit: i riktning mot rosenhill

Damn, gjorde missen att bara åka förbi en vända :( Skulle ha ökat oddsen att fastna på kort och kört en vända till..

Hur som, någon som fått till en bild (från i Lördags 090530) på en Svart-blå Suzuki GSXR 750 -05a med mig på iförd ett svart-rött ställ..:/ (håller tummarna)

snygga bilder som vanligt lasse ;):tummenupp
Tack för igår och repris snart på körningen igår:D

IMG_0534.jpg

Fråga mig inte vilka som tänder en grill och slänger ut massa skit mitt på vägen, polarn och jag kom åkandes och stannade för det va ketchup och korv över hela fotokurvan, svänger av på grusvägen och där står en grill och brinner rätt så häftigt, Ringde en polare som fick komma med sin bil och en dunk vatten och släcka skiten... Vem fan gör nått sånt?

Last edited:
IMG_0534.jpg

Fråga mig inte vilka som tänder en grill och slänger ut massa skit mitt på vägen, polarn och jag kom åkandes och stannade för det va ketchup och korv över hela fotokurvan, svänger av på grusvägen och där står en grill och brinner rätt så häftigt, Ringde en polare som fick komma med sin bil och en dunk vatten och släcka skiten... Vem fan gör nått sånt?

Säkert HD-klubben som haft träff. Har alltid anat att HD stått för hot dog och inte mc-tillverkaren.

Säkert några jävla fotografer :tungan

Skämt åsido lite ansvarslöst att lämna skiten sådär. Nu är det väl inte kruttorrt i marken som tur var...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti