SAMLINGSTRÅD foto "Bulten"

ingen som har bild på mig...

Är det ingen som har bilder på mig?
Brukar snigla mig runt bulten i mellanåt med en svart bandit1200 efter mig (övningskör fortfarande).

Själv kör jag ett lik, honda VF 750 F med en sådandär sexig topbox. :banana

(var ute å vingla senast i söndags...)
 
Silver viffer´n

Hej Kenyi!
kanonbilder! fick du några mer på min silver VFR i söndags? Jag har svart halvarsson skinnställ och sporthoj tröja och kompisen därbak med svart-rött skinnställ.

Mvh// Micke v-teck
 
Hej Kenyi!
kanonbilder! fick du några mer på min silver VFR i söndags? Jag har svart halvarsson skinnställ och sporthoj tröja och kompisen därbak med svart-rött skinnställ.

Mvh// Micke v-teck

Men Micke-mannen, du är ju med på en bild. Leta igenom galleriet så kommer du hitta dig å din Viffer bland bilderna.
 
:banana

1244483251_resized.jpg

Hur är det att köra med den vinkeln på clip-ONen? "styret"
Samt pizzadrevet? toppar?
/mvh
 
Hur är det att köra med den vinkeln på clip-ONen? "styret"
Samt pizzadrevet? toppar?
/mvh

Har knappt kört med cliponen vanligt eftersom jag bara kört stunt. Men de få gångerna jag har gjort de så känner man att hojen är bra mycke mer lättsvängd och kvickare att kasta runt.

Tror den toppar mellan 180-200?
 
Första riktiga testet med nya kameran

Första riktiga testet med nya kameran, inte en systemare dock;P Krympta till ca 33% nu. Blev dock inte så många då jag mest testade de olika foto-lägena.
 

Bifogat

  • CIMG0197.JPG
    CIMG0197.JPG
    238.6 KB · Visningar: 107
  • CIMG0200.jpg
    CIMG0200.jpg
    234.4 KB · Visningar: 110
  • CIMG0264.JPG
    CIMG0264.JPG
    232.9 KB · Visningar: 95
  • CIMG0273.JPG
    CIMG0273.JPG
    238.2 KB · Visningar: 87
  • CIMG0278.JPG
    CIMG0278.JPG
    235.6 KB · Visningar: 96
  • CIMG0282.JPG
    CIMG0282.JPG
    229.2 KB · Visningar: 94
  • CIMG0299.JPG
    CIMG0299.JPG
    223.6 KB · Visningar: 85
  • CIMG0340.JPG
    CIMG0340.JPG
    231.7 KB · Visningar: 94
Nu blidde man ju suugen på att åka ut å fota. Kanske blir en tur på söndag..... hoppas på fint väder, att jag kan och att det är många hojar ute. :tummenupp
 
Aj fan, då var det de ambulanserna jag mötte när körde i riktning mot globen. Hoppas han klarade sig utan större men.

Men jag gillar din bild med de ombytta rollerna:

17 juni 2009#9.jpg

Tack :tummenupp
 
I olyckstråden står att det kan ha gått 200kmh om det är samma vurpa, så får hålla tummarna att det gick bra.. :S


Grymma bilder dock! :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top