Holy Rider
Med lem
Välj samlingsplats inför TT
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
på stranden är SV ett trevligt ställe att samlas på. Inte minst den sociala faktorn med att sitta och snacka skit, titta på varandras hojar och få lite sol på näsan.blacktriple skrev:2420785Jag tycker att samlingsplatsen är lite säsongsberoende.
När det är högsommar, ljust till elva och gott ompå stranden är SV ett trevligt ställe att samlas på. Inte minst den sociala faktorn med att sitta och snacka skit, titta på varandras hojar och få lite sol på näsan.
Nu däremot när det blir mörkt starx efter åtta kan YC vara en bättre plats för att snabbt komma ut på lite roliga vägar innan det blir mörkt. Den sociala biten tas då lämpligast på donken efter skymmning!
Så tycker jag.![]()

Holy Rider skrev:2421278Jobbar inte du när det är högsommar![]()

blacktriple skrev:2420785Jag tycker att samlingsplatsen är lite säsongsberoende.
När det är högsommar, ljust till elva och gott ompå stranden är SV ett trevligt ställe att samlas på. Inte minst den sociala faktorn med att sitta och snacka skit, titta på varandras hojar och få lite sol på näsan.
Nu däremot när det blir mörkt starx efter åtta kan YC vara en bättre plats för att snabbt komma ut på lite roliga vägar innan det blir mörkt. Den sociala biten tas då lämpligast på donken efter skymmning!
Så tycker jag.![]()
Motorrad skrev:2421537Om platsen för att samlas ska bli säsongsbetonat p.g.a. att det mörknar snabbt kan man väl flytta körningen från en vardag till en lördag/söndag istället? På helgen är de flesta lediga och man kan köra på tidig eftermiddag så hinner man med mycket innan det blir mörkt.

blacktriple skrev:2433552De två som har röstat på annan plats, var har de tänkt sig?![]()
TT börjar på SV, det står i TT-tråden.
Ibland när man åker MT, FT, LT eller ST kan man träffas på YC.
Sniper skrev:2433676Klart vi tar sv och hoppas på nice väder så det blänker och skiner om nymillenVåga inte komma utan den är nypolerad
![]()

PutteLiten skrev:2435211![]()
Såg inte att du har bytt hoj!!!
Leka med skinnet så där till allmän åskådning...![]()

blacktriple skrev:2435938Jag har faktiskt stått på gatan utanför och dragit skinnet fram och tillbaka.
Det är så kul med folks reaktioner;
Oh, vad fin den är!
Oh, den måste vara snabb!
Oh, får man känna?
Oh, den som ändå hade en sån!
![]()

Holy Rider skrev:2437061Posör.........
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |