Samåkningstråden

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
cpsadel som envisas med att peka rakt upp och stimulera rektum (på det osköna viset)

...jag vet inte ens om jag törs fråga? :D :hihi

Grodan togs till jobbet idag, behövde frisk luft...kan bli att man tvingar av Gabor en java innan tisdagsturen, om det inte börjat sprutregna. :) Värm upp tassimon Gabbe!
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
gör inte det, har gjort det ett par helger med min sparapengarlåtabilenståcykel, resulterat i 2brutalt skeva fälgar, 2misshandlade stänktskärmar, cpsadel som envisas med att peka rakt upp och stimulera rektum (på det osköna viset) snett styre, inga bromsar (lite frambroms)

Hahaha :D har allt detta inträffat på hemvägen tro (krasch?), och isåfall hur trasig har du blivit mtp. allt som cykeln råkade ut för :tungan

cp-sadel i rektum är aldrig bra :va

Edit. Btw så är inget i rektum ok, den vägen är enkelriktad :D :fakta
 
Last edited:

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
...jag vet inte ens om jag törs fråga? :D :hihi

Grodan togs till jobbet idag, behövde frisk luft...kan bli att man tvingar av Gabor en java innan tisdagsturen, om det inte börjat sprutregna. :) Värm upp tassimon Gabbe!

Sorry mannen! Blev tvungen leka mogen förälder och ta ungarna på en tur idag! Raincheck?
 

berraböckling

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2010
Ort
kolsva
Hoj
09 ktm rc8r
Det vet du, var ingen större risk att man skulle sikta på Tjöping i blomsprutedimman som rådde när jobbet släppte loss en från slipstenen i saltgruvan. :crash

Eftersom det verkar som Tisdagar verkar vara lika med regndagar och de flesta remsanåkare är en västmanländsk produkt som är känslig för kyla och fukt så undrar jag om någon är inne på att åka en sväng i kväll om ni vågar!Om Gabor läser detta kan jag meddela att jag satt på skjutspinnar och sadel så om längtan efter "nära döden upplevelser" blivit för stor kan du ju få åka bakpå med mig:DHoppas att ni kan slita er från dokusåpor och annat skit för lite IRL upplevelser
 

Kasken

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2010
Ort
På hojen
Hoj
CBR600RR -03
Eftersom det verkar som Tisdagar verkar vara lika med regndagar och de flesta remsanåkare är en västmanländsk produkt som är känslig för kyla och fukt så undrar jag om någon är inne på att åka en sväng i kväll om ni vågar!Om Gabor läser detta kan jag meddela att jag satt på skjutspinnar och sadel så om längtan efter "nära döden upplevelser" blivit för stor kan du ju få åka bakpå med mig:DHoppas att ni kan slita er från dokusåpor och annat skit för lite IRL upplevelser

Vi var iofs ute igår och fint väder var det med :D

Annars är jag alltid på. Befinner mig dock i västerås till 5tiden. Efter det så hänger jag med :tummenupp
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Eftersom det verkar som Tisdagar verkar vara lika med regndagar och de flesta remsanåkare är en västmanländsk produkt som är känslig för kyla och fukt så undrar jag om någon är inne på att åka en sväng i kväll om ni vågar!Om Gabor läser detta kan jag meddela att jag satt på skjutspinnar och sadel så om längtan efter "nära döden upplevelser" blivit för stor kan du ju få åka bakpå med mig:DHoppas att ni kan slita er från dokusåpor och annat skit för lite IRL upplevelser

Jag är på, tar grodan ifall det regnar, grodor är vattentäta. :D
 

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Ort
Surahammar
Hoj
CBR600RRA
Är det 1800 vid stationen som gäller eller ska vi mötas nånannanstans.. skulle vara nice med lite måns idag :)
 

Kasken

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2010
Ort
På hojen
Hoj
CBR600RR -03
Kom precis hem från västerås. Regnade så in i h*****e när vi kom. Men när vi stack så var det massor av sol och helt torrt. Väl hemma i köping är det skitväder. Men sticker man iväg åt v-ås-hållet äre nog lugna puckar :)
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Kom precis hem från västerås. Regnade så in i h*****e när vi kom. Men när vi stack så var det massor av sol och helt torrt. Väl hemma i köping är det skitväder. Men sticker man iväg åt v-ås-hållet äre nog lugna puckar :)

Njä, Västerås skippar jag, tunnsått med riktigt goa' vägar åt det hållet.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Pratade precis med Berrabus, och vi säger samling donken Köping 18.30 sisådär, så får vi se varthän det bär.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top