Samåkningstråden

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Ut och åka sig lite?

Semster:tummenuppUppehåll, hyffsat varmt ute, 20 grader. Fnular på ta en mitt-dan-tur här om någon timme eller så efter ha gått med lite hunder och svullat lite mat.

Någon mer hugad:vaHåller lite utkik här i tråden, öppen för förslag att träffas någonstans för en tur:)


Om inte annat kommer jag MCD imorgon tisdag kväll då vädret bara skall bli bättre:)
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Semster:tummenuppUppehåll, hyffsat varmt ute, 20 grader. Fnular på ta en mitt-dan-tur här om någon timme eller så efter ha gått med lite hunder och svullat lite mat.

Någon mer hugad:vaHåller lite utkik här i tråden, öppen för förslag att träffas någonstans för en tur:)


Om inte annat kommer jag MCD imorgon tisdag kväll då vädret bara skall bli bättre:)

...semester, du vågar ALDRIG haka på lite löpträning ikväll, 18.00 vid tränsta gård (hägersta gf).

/J
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Ständig jakt från regnet

Började med att titta vart det var som mörkast på himmelen, åkte mot Valskog och Arboga för att se att det kom en "vägg", så jag vände mot Valskog och ut mot Kungs Barkarö och in mot Köping, där mötte jag regnet första gången..

Tankade och tänkte först åka hem, MEN jag såg att det såg lite ljusare ut mot Kolsvahållet. Lite blött på vägen, men snustorrt efter Gunnebokorset och till Fagersta där jag tog en lite paus och kollade igen vart jag skulle åka:vaMot Ängelsberg, torrt hela vägen, till Vänster mot Sala/Norberg T korset, såg mörkt ut åt båda hållen:gnisslaBlev Norberg, mötte massa regn igen..torrt igen ut på autostradan in mot Fagersta, torrskodd hela vägen bort till Skinnskatteberg då jag mötte en rejäl skur igen...men så blev det hyffsat torrt på den kurviga åsen:)

Jag hade mer tur än otur med regnet iaf denna eftermiddag:tummenupp Och lite positiv mc energi har laddats upp:)
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Ingen hugad för en sväng till uppsala och kika in lelles idag? Innan tisdagssnurren

Själv håller jag på med massa nyttigheter...bokat service på på bilen, handlat massa prylar till döttrarnas cyklar som jag servar, tvättar och byter massa trasigt..men såg dig när du kom och övade motstyrning på västeråsvägen nyss:tummenupp
 

Kasken

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2010
Ort
På hojen
Hoj
CBR600RR -03
Själv håller jag på med massa nyttigheter...bokat service på på bilen, handlat massa prylar till döttrarnas cyklar som jag servar, tvättar och byter massa trasigt..men såg dig när du kom och övade motstyrning på västeråsvägen nyss:tummenupp

Haha, var tvungen att värma upp lite inför kvällen :gnissla
 

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Strömsholm
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
Västeråsåkatråden verkar rejält död...

Är det bra veder, så blir det å ta en tur efter jobbet iaf :)
 

Ufo_Micke

Medlem
Gick med
19 Aug 2007
Ort
.
Hoj
690 Enduro R -12
Tänkte kolla om det är någon/några som ska ut en sväng idag eller imorron och känner för att ha med en grabb som har hojen utspridd över hela garaget på bönpallen? :p
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...någon hugad? Tänkte ta en tur innan skitvädret drar igång...anar att vänta till eftermiddagen är o-bra, det har redan gått från klarblå himmel till molnigt.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...någon hugad? Tänkte ta en tur innan skitvädret drar igång...anar att vänta till eftermiddagen är o-bra, det har redan gått från klarblå himmel till molnigt.

Jag brakar nog iväg på lite stigfinnaräventyr inom kort, tänkte låta slumpen styra mig mot Rosenhill med Hälleforsnäs, Malmköping, Gnesta och Skanssundet som någorlunda riktmärken (vad kan gå fel? :D ).

/J
 
Nyheter
Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Top