Samåkningstråden

Haha ja det blir bra. Ska försöka få tag på kompisen så inte han har nå invändningar men det tror jag inte.

Missade detta...:huvetVästeråstripp, med avstickare in vid Erikslund, kostade mig 7K samt missad turåka..ja ja.Kanske tar en solotur senare idag.

Jag hade tänkt åka till sala racing park imorgon och köra knix. Någon annan som ska med? Jag är hemma i köping runt halv 3 och kan dra då direkt. Kan nog vara hemma till strax efter två om det krävs.

Jag hade tänkt åka till sala racing park imorgon och köra knix. Någon annan som ska med? Jag är hemma i köping runt halv 3 och kan dra då direkt. Kan nog vara hemma till strax efter två om det krävs.

Åker bil dit i morgon, synns där då!

Skoj att du dyker upp Kasken! :yoparty

På förekommen anledning - våra goa' grabbar i Södermanland (Allevad och Pålle) behöver lite stöd till Västmanland Runt lördagen den 20:e nu - de sköter parkeringen på Gröndal och behöver några ytterligare händer.
Jag anmälde mig idag, har vi någon hugad, hör av er till mig så ser jag till att vidarebefodra kontakten.

Det behöver inte vara instruktörer, det räcker med ett glatt humör och vilja att hjälpa till lite. :)

Ses på Sätra Brunn ikväll!

/J

Skoj att du dyker upp Kasken! :yoparty

På förekommen anledning - våra goa' grabbar i Södermanland (Allevad och Pålle) behöver lite stöd till Västmanland Runt lördagen den 20:e nu - de sköter parkeringen på Gröndal och behöver några ytterligare händer.
Jag anmälde mig idag, har vi någon hugad, hör av er till mig så ser jag till att vidarebefodra kontakten.

Det behöver inte vara instruktörer, det räcker med ett glatt humör och vilja att hjälpa till lite. :)

Ses på Sätra Brunn ikväll!

/J

Hade hjälpt till om inte jag skulle tapetsera lägenheten då. Tyvärr

...det är Mälaren runt för övrigt. :hihi ...jag har helt tappat kollen på fikatouringen känner jag, illa. :D

Kasken - :yoparty

...tänkte nästan ta en liten tur idag, suktar lite efter en kaffe, kan bli att man letar sig in mot kajen, någon hugad?

Nån som vill styra mot Sala från köpingstraken? Tänkte dra mig snart så man har lite tid att vela angående vädret, som förövrigt ska bli bättre efter 18 då startskottet på SRP går.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman