Samåkningstråden

Haha ja det blir bra. Ska försöka få tag på kompisen så inte han har nå invändningar men det tror jag inte.

Missade detta...:huvetVästeråstripp, med avstickare in vid Erikslund, kostade mig 7K samt missad turåka..ja ja.Kanske tar en solotur senare idag.
 
Jag hade tänkt åka till sala racing park imorgon och köra knix. Någon annan som ska med? Jag är hemma i köping runt halv 3 och kan dra då direkt. Kan nog vara hemma till strax efter två om det krävs.
 
Jag hade tänkt åka till sala racing park imorgon och köra knix. Någon annan som ska med? Jag är hemma i köping runt halv 3 och kan dra då direkt. Kan nog vara hemma till strax efter två om det krävs.

Åker bil dit i morgon, synns där då!
 
Skoj att du dyker upp Kasken! :yoparty

På förekommen anledning - våra goa' grabbar i Södermanland (Allevad och Pålle) behöver lite stöd till Västmanland Runt lördagen den 20:e nu - de sköter parkeringen på Gröndal och behöver några ytterligare händer.
Jag anmälde mig idag, har vi någon hugad, hör av er till mig så ser jag till att vidarebefodra kontakten.

Det behöver inte vara instruktörer, det räcker med ett glatt humör och vilja att hjälpa till lite. :)

Ses på Sätra Brunn ikväll!

/J
 
Skoj att du dyker upp Kasken! :yoparty

På förekommen anledning - våra goa' grabbar i Södermanland (Allevad och Pålle) behöver lite stöd till Västmanland Runt lördagen den 20:e nu - de sköter parkeringen på Gröndal och behöver några ytterligare händer.
Jag anmälde mig idag, har vi någon hugad, hör av er till mig så ser jag till att vidarebefodra kontakten.

Det behöver inte vara instruktörer, det räcker med ett glatt humör och vilja att hjälpa till lite. :)

Ses på Sätra Brunn ikväll!

/J


Hade hjälpt till om inte jag skulle tapetsera lägenheten då. Tyvärr
 
...det är Mälaren runt för övrigt. :hihi ...jag har helt tappat kollen på fikatouringen känner jag, illa. :D

Kasken - :yoparty
 
...tänkte nästan ta en liten tur idag, suktar lite efter en kaffe, kan bli att man letar sig in mot kajen, någon hugad?
 
Nån som vill styra mot Sala från köpingstraken? Tänkte dra mig snart så man har lite tid att vela angående vädret, som förövrigt ska bli bättre efter 18 då startskottet på SRP går.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top