Samåkningstråden

cpsadel som envisas med att peka rakt upp och stimulera rektum (på det osköna viset)

...jag vet inte ens om jag törs fråga? :D :hihi

Grodan togs till jobbet idag, behövde frisk luft...kan bli att man tvingar av Gabor en java innan tisdagsturen, om det inte börjat sprutregna. :) Värm upp tassimon Gabbe!

gör inte det, har gjort det ett par helger med min sparapengarlåtabilenståcykel, resulterat i 2brutalt skeva fälgar, 2misshandlade stänktskärmar, cpsadel som envisas med att peka rakt upp och stimulera rektum (på det osköna viset) snett styre, inga bromsar (lite frambroms)

Hahaha :D har allt detta inträffat på hemvägen tro (krasch?), och isåfall hur trasig har du blivit mtp. allt som cykeln råkade ut för :tungan

cp-sadel i rektum är aldrig bra :va

Edit. Btw så är inget i rektum ok, den vägen är enkelriktad :D :fakta

Last edited:
...jag vet inte ens om jag törs fråga? :D :hihi

Grodan togs till jobbet idag, behövde frisk luft...kan bli att man tvingar av Gabor en java innan tisdagsturen, om det inte börjat sprutregna. :) Värm upp tassimon Gabbe!

Sorry mannen! Blev tvungen leka mogen förälder och ta ungarna på en tur idag! Raincheck?

Det vet du, var ingen större risk att man skulle sikta på Tjöping i blomsprutedimman som rådde när jobbet släppte loss en från slipstenen i saltgruvan. :crash

Eftersom det verkar som Tisdagar verkar vara lika med regndagar och de flesta remsanåkare är en västmanländsk produkt som är känslig för kyla och fukt så undrar jag om någon är inne på att åka en sväng i kväll om ni vågar!Om Gabor läser detta kan jag meddela att jag satt på skjutspinnar och sadel så om längtan efter "nära döden upplevelser" blivit för stor kan du ju få åka bakpå med mig:DHoppas att ni kan slita er från dokusåpor och annat skit för lite IRL upplevelser

Eftersom det verkar som Tisdagar verkar vara lika med regndagar och de flesta remsanåkare är en västmanländsk produkt som är känslig för kyla och fukt så undrar jag om någon är inne på att åka en sväng i kväll om ni vågar!Om Gabor läser detta kan jag meddela att jag satt på skjutspinnar och sadel så om längtan efter "nära döden upplevelser" blivit för stor kan du ju få åka bakpå med mig:DHoppas att ni kan slita er från dokusåpor och annat skit för lite IRL upplevelser

Vi var iofs ute igår och fint väder var det med :D

Annars är jag alltid på. Befinner mig dock i västerås till 5tiden. Efter det så hänger jag med :tummenupp

Jag är på, tar grodan ifall det regnar, grodor är vattentäta. :D

Är det 1800 vid stationen som gäller eller ska vi mötas nånannanstans.. skulle vara nice med lite måns idag :)

Kom precis hem från västerås. Regnade så in i h*****e när vi kom. Men när vi stack så var det massor av sol och helt torrt. Väl hemma i köping är det skitväder. Men sticker man iväg åt v-ås-hållet äre nog lugna puckar :)

Kom precis hem från västerås. Regnade så in i h*****e när vi kom. Men när vi stack så var det massor av sol och helt torrt. Väl hemma i köping är det skitväder. Men sticker man iväg åt v-ås-hållet äre nog lugna puckar :)

Njä, Västerås skippar jag, tunnsått med riktigt goa' vägar åt det hållet.

Pratade precis med Berrabus, och vi säger samling donken Köping 18.30 sisådär, så får vi se varthän det bär.

Nyheter
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år