Samåkning i Lund

du ser mej inte i backspelgeln för jag ligger så nära bakom :rofl

hehe... sant..... fan har fortfarrande den bilden i huvudet när vi var ute och körade en gång och jag låg så sjukt nära dig bakom dig... och du lg så jävla nära marken i svängen.. såg ut som du armbågskrapa......... ¨

trodde på en stor krash där.. :yoparty

häftiga vi är haha
 
hehe... sant..... fan har fortfarrande den bilden i huvudet när vi var ute och körade en gång och jag låg så sjukt nära dig bakom dig... och du lg så jävla nära marken i svängen.. såg ut som du armbågskrapa......... ¨

trodde på en stor krash där.. :yoparty

häftiga vi är haha

fan längtar till våren nu ju :tungan
 
Sweet! det börjar lukta retard nu i syd!! hehe!
vad sägs om ensväng imorgon? eller på söndag?
var ute och rastade min lilla gumma nu igår och den går retfullt underbart!

har precis bytt drivpaket, några kuggar mindre.. så den har blivit ännu aggresivare!
Pm ni som vill med ensväng i helgen! så möts vi upp och gasar lite!
Peace
 
Tja!

Ja, då har man blivit Lundabo igen, flyttade hit ner i Januari i år.
Har haft studieuppehåll i ett år, men nu är det dags att fortsätta.

Beträffande hojåkningen kommer det säkert att hända lite med mitt färdsätt :tungan
Eftersom jag tycker det är för dyrt att försäkra min gixxer kommer han förmodligen att säljas nu när våren kommer, jag går också och funderar på att skaffa en motard istället...vi får se hur det blir :confused:

Kul att vi Lundaåkare blir fler och fler!!! Förhoppningsvis ska jag också bli lite mer aktiv nu när jag bor på rätt ställe! :D
 
Tja!

Ja, då har man blivit Lundabo igen, flyttade hit ner i Januari i år.
Har haft studieuppehåll i ett år, men nu är det dags att fortsätta.

Beträffande hojåkningen kommer det säkert att hända lite med mitt färdsätt :tungan
Eftersom jag tycker det är för dyrt att försäkra min gixxer kommer han förmodligen att säljas nu när våren kommer, jag går också och funderar på att skaffa en motard istället...vi får se hur det blir :confused:

Kul att vi Lundaåkare blir fler och fler!!! Förhoppningsvis ska jag också bli lite mer aktiv nu när jag bor på rätt ställe! :D

Tjenare

fan vad rolligt får man se lite mer av dig!!! 1 april kör vi!
Mindre kul att du ska bli tönt och byta ner dig. Man bytar upp sig inte ner sig....motard herregud :D






En film där Rossi kör en R1:a och diskuterar lite om den.

http://www.yamaha-motor-europe.com/p...jsp?view=video
 
Last edited:
Väntar på pelle, sen ska vi ut en sväng, alldeles, alldeles snart! :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top