Samåkning i Lund

Jag måste också tejpa ihop hojjen tills dess! :huvet

1.Eddi
2.Glidaren
3.Chukabowa
4.Majoon
5.Starfighter
6
7
 
Jag e på !!!!

Måste ut slanga på den nya hojen!!!

1.Eddi
2.Glidaren
3.Chukabowa
4.Majoon
5.Starfighter
6 Willew
7
8
 
Va tusan, jag trodde det var supa sig den 1:a, köra sig lite på dagen kan jag ju hänga på!


1.Eddi
2.Glidaren
3.Chukabowa
4.Majoon
5.Starfighter
6. Willew
7. imaster
8
 
Hallå, ska köpa hoj snart, men ingen i min kompiskrets kör hoj!!!:huvet
Skulle varit kul o hänga med på nån runda..

Ha det nice grabbar!!
 
Ot

:felämne Tjena! Det här har egentligen ingenting med samåkning att göra, men det rör Lund i alla fall... :) Jag är nyinflyttad i stan och går i köpa-hoj-tankar (som jag har gjort de senaste fyra åren). Jag undrar om det är någon som har koll på om man kan få tag på en garageplats i centrala Lund? Alla tips tas tacksamt emot...
 
Last edited:
:felämne Tjena! Det här har egentligen ingenting med samåkning att göra, men det rör Lund i alla fall... :) Jag är nyinflyttad i stan och går i köpa-hoj-tankar (som jag har gjort de senaste fyra åren). Jag undrar om det är någon som har koll på om man kan få tag på en garageplats i centrala Lund? Alla tips tas tacksamt emot...

tjenare

jag gick ner till LKFs kontor i stan och frågade.. dom hade massa lediga över allti i stan. Har ett nu i norra lund. Tyvärr ingen plats där bara för tillfälligt.

Men hör med dom

Hallå, ska köpa hoj snart, men ingen i min kompiskrets kör hoj!!!:huvet
Skulle varit kul o hänga med på nån runda..

Ha det nice grabbar!!

KLart du ska hänga på oss!!

ses i sommar då...
 
Last edited:
tjenare

jag gick ner till LKFs kontor i stan och frågade.. dom hade massa lediga över allti i stan. Har ett nu i norra lund. Tyvärr ingen plats där bara för tillfälligt.

Men hör med dom



KLart du ska hänga på oss!!

ses i sommar då...

Tackar! Ska gå och kolla med dem... :)
 
2775741 Men sluta försöka trycka på folk motard.. Låt de köra vad de vill... Alla vill kanske inte ha motard, finns så mycket annat ju...
HAHA! Säger den som blev sur för att vissa (jag nämner inga namn) köpte KTM istället för att köra skrevraket, det var ju sååå jobbigt att vänta på dem!
 
Hallå, ska köpa hoj snart, men ingen i min kompiskrets kör hoj!!!:huvet
Skulle varit kul o hänga med på nån runda..

Ha det nice grabbar!!

ja för faan!!! bara o hänga på...vi kommer att köra så ofta vi kan o alltid kul med nytt folk :tummenupp

:felämne Tjena! Det här har egentligen ingenting med samåkning att göra, men det rör Lund i alla fall... :) Jag är nyinflyttad i stan och går i köpa-hoj-tankar (som jag har gjort de senaste fyra åren). Jag undrar om det är någon som har koll på om man kan få tag på en garageplats i centrala Lund? Alla tips tas tacksamt emot...

vadå off topic??? tycker att jag kan hitta ordet hoj i ditt inlägg...o det e väl så on topic det bara kan bli :yoparty

hoppas du kan hitta ett garage o sen kan haka på!
 
Last edited:
:felämne Tjena! Det här har egentligen ingenting med samåkning att göra, men det rör Lund i alla fall... :) Jag är nyinflyttad i stan och går i köpa-hoj-tankar (som jag har gjort de senaste fyra åren). Jag undrar om det är någon som har koll på om man kan få tag på en garageplats i centrala Lund? Alla tips tas tacksamt emot...

Tjena,
Jag kommer att ta ner min hoj igen i April. Har haft garage i garaget under parantersen. Tänker försöka skaffa där igen om du är sugen på att dela?
/
J
 
Tjena,
Jag kommer att ta ner min hoj igen i April. Har haft garage i garaget under parantersen. Tänker försöka skaffa där igen om du är sugen på att dela?
/
J

Det vore kanske inte så dumt... Egentligen skulle jag vilja ha tag på något somligger lite närmare min lägenhet, jag bor precis bredvid Domkyrkan. Men jag ska helt klart fundera på det så hör jag av mig sen när det börjar bli aktuellt... :)
 
Tjena,
Jag kommer att ta ner min hoj igen i April. Har haft garage i garaget under parantersen. Tänker försöka skaffa där igen om du är sugen på att dela?
/
J


Tja ma man!
Hoppas verkligen du kan vara med mycket mer denna sommar än förra... vi börjar redan små planera och snacka om utflykter vi kan/ska göra.....

kommer bli skit fett :yoparty :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top