Samåkning i Lund

Tänkte ju komma o köra me er lunda folk i sommar, vilka sporthojare finns kvar egentligen lr har alla gått till retard:confused: ..

Bra att du står på dig swish:tummenupp

2764702 Tänkte ju komma o köra me er lunda folk i sommar, vilka sporthojare finns kvar egentligen lr har alla gått till retard:confused: ..

Alla finns kvar utom mig och chukabowa, glans kanske ska ha motard också, men annars är det typ 10 kvar som kör sport.

jooo...känns ju som att sporthojskulturen håller på att gå under i lund...nu när hela nästan tre bytt över till motard...o varför skulle de med motard inte kunna åka med oss iår när det funkade så bra förra året :va

här e några bilder från förra året på en av våra turer...kolla! där e ju många plastisar :)

Bifogat

• bild10.jpg
    bild10.jpg
    108.2 KB · Visningar: 63
  • bild11.jpg
    bild11.jpg
    109.3 KB · Visningar: 73
  • bild12.jpg
    bild12.jpg
    87.9 KB · Visningar: 70
  • bild14.jpg
    bild14.jpg
    106.7 KB · Visningar: 78
Last edited:
det är egentligen bara sacke som bytar ner sej till motard i år. o såvida ingen har slutat köra helt så blir vi väll bara fler i år skulle jag tro.

Tänkte ju komma o köra me er lunda folk i sommar, vilka sporthojare finns kvar egentligen lr har alla gått till retard:confused: ..

Det är en såndär såkallad hype (hajpp). Alla snackar om det men det är få som gör slag i saken... ;)

Är nog många sporthojar kvar till sommaren skaru se! :tummenupp

det har tillkommit lite motarder utöver det vanliga sporthojs bestånndet.
o det e ju trevligt... ju mer bröl desto bättre.

Imaster, var du ute och körde i Landskrona idag, runt 12-tiden?

Nej, då sov jag hårt! Gick inte upp förrän för en halvtimme sen... ;)
Såg själv två motarder ute och körde igårkväll, utan ljus på.

Ska ut och köra om tio minuter dock, då går färden till Lund..!

Nej, då sov jag hårt! Gick inte upp förrän för en halvtimme sen... ;)
Såg själv två motarder ute och körde igårkväll, utan ljus på.

Ska ut och köra om tio minuter dock, då går färden till Lund..!

ja okej.. Mötte en ktm, av nåt slag, 2 ggr där idag!

asså skit vad denan tråd har ballat ur hahaha, då kan jag lika bra berätta att det är CL nästa vecka!!! YIIPPIII:yoparty jaja ha de så bra boys and girls!!!

JAG ÄR THE NEW LEDER OF THE PACK I ÅR ...... tydligen :tummenupp

och om vi är sporthojar.. ja mer än förra året faktiskt.. vi är runt 5 nya sporthojar som kommer vara med i år. Många som precis köpt sina hojar med som ska läras upp..

jag föstår inte heller varför en motard och en sporthoj inte kan köra ihopp?
Bara kul att folk har olika sorts hojar.....

Last edited:
JAG ÄR THE NEW LEDER OF THE PACK I ÅR ...... tydligen :tummenupp

och om vi är sporthojar.. ja mer än förra året faktiskt.. vi är runt 5 nya sporthojar som kommer vara med i år. Många som precis köpt sina hojar med som ska läras upp..

jag föstår inte heller varför en motard och en sporthoj inte kan köra ihopp?
Bara kul att folk har olika sorts hojar.....

Skönt o höra me fler sporthojar, fan va jag längtar till sommaren nu, fick nya bakdäcket igår :banana .. Klart vi alla ska köra ihop.. tänkte mer på gamla erfarenheter där motarder gärna hamnar efter, men det beror ju helt på vem som kör:D ..

Det är en såndär såkallad hype (hajpp). Alla snackar om det men det är få som gör slag i saken... ;)

Är nog många sporthojar kvar till sommaren skaru se! :tummenupp

hehe det där känner jag ju igen, har själv funderat hårt på att byta men jag håller mig till min än så länge, men går försäkringarna upp så:näsblod

Last edited:
Klart vi alla ska köra ihop.. tänkte mer på gamla erfarenheter där motarder gärna hamnar efter, men det beror ju helt på vem som kör:D ..

Chokaboka eller vad han heter :D han hänger lätt med... klart inte på rakorna... eller kurvorna..... eller .. ja .. hänger du med alls? :va :D :D

men wwwuuuuuuiiiiiiilllllllaaaa det jävlar kan killen!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT