Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gnälla på att vi pratar om supermotard när du använder forumet som ditt eget MSN?![]()
Alla finns kvar utom mig och chukabowa, glans kanske ska ha motard också, men annars är det typ 10 kvar som kör sport.2764702Tänkte ju komma o köra me er lunda folk i sommar, vilka sporthojare finns kvar egentligen lr har alla gått till retard..
Bra att du står på dig swish![]()
Tänkte ju komma o köra me er lunda folk i sommar, vilka sporthojare finns kvar egentligen lr har alla gått till retard..
Bra att du står på dig swish![]()
Tänkte ju komma o köra me er lunda folk i sommar, vilka sporthojare finns kvar egentligen lr har alla gått till retard..
Imaster, var du ute och körde i Landskrona idag, runt 12-tiden?
Nej, då sov jag hårt! Gick inte upp förrän för en halvtimme sen...
Såg själv två motarder ute och körde igårkväll, utan ljus på.
Ska ut och köra om tio minuter dock, då går färden till Lund..!
Tänkte ju komma o köra me er lunda folk i sommar, vilka sporthojare finns kvar egentligen lr har alla gått till retard..
Bra att du står på dig swish![]()
JAG ÄR THE NEW LEDER OF THE PACK I ÅR ...... tydligen
och om vi är sporthojar.. ja mer än förra året faktiskt.. vi är runt 5 nya sporthojar som kommer vara med i år. Många som precis köpt sina hojar med som ska läras upp..
jag föstår inte heller varför en motard och en sporthoj inte kan köra ihopp?
Bara kul att folk har olika sorts hojar.....
.. Klart vi alla ska köra ihop.. tänkte mer på gamla erfarenheter där motarder gärna hamnar efter, men det beror ju helt på vem som körDet är en såndär såkallad hype (hajpp). Alla snackar om det men det är få som gör slag i saken...
Är nog många sporthojar kvar till sommaren skaru se!![]()

tänkte mer på gamla erfarenheter där motarder gärna hamnar efter, men det beror ju helt på vem som kör..

Klart vi alla ska köra ihop.. tänkte mer på gamla erfarenheter där motarder gärna hamnar efter, men det beror ju helt på vem som kör..
Chokaboka eller vad han heterhan hänger lätt med... klart inte på rakorna... eller kurvorna..... eller .. ja .. hänger du med alls?
![]()
![]()
![]()
men wwwuuuuuuiiiiiiilllllllaaaa det jävlar kan killen!

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |