Samåkning i Lund

2743162 :blah

Det är inte lätt du... Du får väl se till att byta däcken på duccen, besiktiga den och åk upp och byt in den, säg att du betalar det sista när lönen kommer... Eller? :va
Skrivit papper på att det ska betalas när jag hämtar moppen ju, kan ju inte säga en sak och göra en annan. :gnissla

fan va najs det var o dr aen sväng med den nya bettan :yoparty
kommer bli en givande sommar detta.

ni kör hoj och jag bara super.......... avundsjuk!!

min hoj är klar nu. ska bara sätta på en baklampa som jag måste hitta. Ska spela in lite ljud på hur den låter. Den brummar som ett flygplan!

Föresten..... aldrig varit så här bakfull i hela mitt liv... :zpy

hmm Jag tror att det var nästa helg jag hade lovat min lever att jag inte skulle dricka, men vi kan nog boka en annan helg jag och min lever :) e det fest så e jag på såklart :)

blev till o sprätta lite lera idag igen. första oljebytet imorron :2cool

Bifogat

• 03022007(001)liten.JPG
    03022007(001)liten.JPG
    132.7 KB · Visningar: 51
  • 03022007halv.JPG
    03022007halv.JPG
    113.9 KB · Visningar: 55
körde också en liten tur idag,, visserligen bara hemmifrån och till jobbet men fan vad jag vill ha sommar nu:huvet

Hallå!
Har fan inte vågat ringa försäkringsbolagen ännu för försäkring av hojen. är det nån som har nåt förslag på bolag jag ska ringa/undvika? kommer darra som ett asplöv när de meddelar månadskostnaden på hojen..
Sak gå en kurs på Sturup Raceway i Maj för att få ner kostanden lite. Är det nån som har nåt förslag?

2748539 ring ALLA skulle jag vilja säga!! finns inget bolag som alltid e billigast....
Folksam och länsförsäkringar är alltid billigast, såvida man inte har en kawasaki då de alltid trillar sönder på vägen så man skadar sig och omgivningen, höga skadekostnader vettu! :D

Hallå!
Har fan inte vågat ringa försäkringsbolagen ännu för försäkring av hojen. är det nån som har nåt förslag på bolag jag ska ringa/undvika? kommer darra som ett asplöv när de meddelar månadskostnaden på hojen..
Sak gå en kurs på Sturup Raceway i Maj för att få ner kostanden lite. Är det nån som har nåt förslag?

jag kör folksam.. tycker dom är biliga.. men hör runt med alla är nog bäst..

hmm Jag tror att det var nästa helg jag hade lovat min lever att jag inte skulle dricka, men vi kan nog boka en annan helg jag och min lever :) e det fest så e jag på såklart :)

faktiskt precis vad jag tänkte.... 10 dagas supande i streck tar på en.. men såå sugen man är ändå =)

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...