Samåkning i Lund

vafan sluta älta nu!

bättre med en moppe än ingen moppe alls...spelar väl ingen roll bara man kör nåt på två hjul!

Hallå!
Har fan inte vågat ringa försäkringsbolagen ännu för försäkring av hojen. är det nån som har nåt förslag på bolag jag ska ringa/undvika? kommer darra som ett asplöv när de meddelar månadskostnaden på hojen..
Sak gå en kurs på Sturup Raceway i Maj för att få ner kostanden lite. Är det nån som har nåt förslag?

ring salus ansvar,, ja har o de är absolut billigast på min hoj!! de hade nått erbjudande nu inför 2007-...

jag har 2300/mån-- hel försäkring --23år----körkort 3-4månader

Hoppas det blir vår snart, så vi slipper det här "urspårandet" av tråden... Tråkigt, tråkigt...

finns väl massa positivt o säga...har ju varit helt sjukt grymmt väder på sistone...bara den lilla värmen som saknas..men snart kan man gazza igen (om man bara hinner pilla ihop allt igen)...

verkar som de flesta av oss kommer att fortsätta köra..inte hört några avhopp än o många har ju lyckats byta upp sig sen vi alla sågs sist...ska bli riktigt kul o spana in dessa nya hojarna...inte minns verkar det tillkommit lite nytt folk som e sugna på att gazza med oss o känner i blindtarmen att detta kommer bli ett kanonår!!! :tummenupp

så upp med hakan o blicka framåt nu pöjkar o flickor, snart e vi igång igen :hoppa

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT