Samåkning i Lund

vafan sluta älta nu!

bättre med en moppe än ingen moppe alls...spelar väl ingen roll bara man kör nåt på två hjul!
 
Hallå!
Har fan inte vågat ringa försäkringsbolagen ännu för försäkring av hojen. är det nån som har nåt förslag på bolag jag ska ringa/undvika? kommer darra som ett asplöv när de meddelar månadskostnaden på hojen..
Sak gå en kurs på Sturup Raceway i Maj för att få ner kostanden lite. Är det nån som har nåt förslag?

ring salus ansvar,, ja har o de är absolut billigast på min hoj!! de hade nått erbjudande nu inför 2007-...

jag har 2300/mån-- hel försäkring --23år----körkort 3-4månader
 
Hoppas det blir vår snart, så vi slipper det här "urspårandet" av tråden... Tråkigt, tråkigt...
 
finns väl massa positivt o säga...har ju varit helt sjukt grymmt väder på sistone...bara den lilla värmen som saknas..men snart kan man gazza igen (om man bara hinner pilla ihop allt igen)...

verkar som de flesta av oss kommer att fortsätta köra..inte hört några avhopp än o många har ju lyckats byta upp sig sen vi alla sågs sist...ska bli riktigt kul o spana in dessa nya hojarna...inte minns verkar det tillkommit lite nytt folk som e sugna på att gazza med oss o känner i blindtarmen att detta kommer bli ett kanonår!!! :tummenupp

så upp med hakan o blicka framåt nu pöjkar o flickor, snart e vi igång igen :hoppa
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top