Kom igen nu alla! hur länge tror ni att Zenit e med och kör denna sesongen innan han craschar, jag sätter 100 spänn på 2-3 veckor..
/ Glidaren

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kom igen nu alla! hur länge tror ni att Zenit e med och kör denna sesongen innan han craschar, jag sätter 100 spänn på 2-3 veckor..
/ Glidaren
Om Marie ligger framför så håller han väl det till första svängen, där han kör rakt fram istället för att svänga pga andra tankar...2732642Kom igen nu alla! hur länge tror ni att Zenit e med och kör denna sesongen innan han craschar, jag sätter 100 spänn på 2-3 veckor..
/ Glidaren
Om Marie ligger framför så håller han väl det till första svängen, där han kör rakt fram istället för att svänga pga andra tankar...![]()
Om Marie ligger framför så håller han väl det till första svängen, där han kör rakt fram istället för att svänga pga andra tankar...![]()
Ligger du bakom mig så kör du i princip själv, du hinner aldrig med om du kör en liten 400.2733571hmm...
![]()
nä men de e väll bättre de iaf än o ligga bakom dig. Då lär jag väll fly ut på åkern innan svängen så![]()
många som ska byta till motard alltså..... men det går väl ann det med![]()
Ligger du bakom mig så kör du i princip själv
Vilket liv det var i den här tråden.. Not.. Har alla gått i vinterdvala eller...?
jupp... eller ja.. alla sportisarna sitter inne u puttsar när jag e ute o skitar ner den nya hojen lite![]()
jupp... eller ja.. alla sportisarna sitter inne u puttsar när jag e ute o skitar ner den nya hojen lite![]()
va blev de för nåt??
det blev en ny 525... helt ny igen.. med motardkitt..
vem är det som har antons mopett nujavist![]()
Var kör ni där? Vill också!![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden