Samåkning i Lund

2732642 Kom igen nu alla! hur länge tror ni att Zenit e med och kör denna sesongen innan han craschar, jag sätter 100 spänn på 2-3 veckor..

:) / Glidaren
Om Marie ligger framför så håller han väl det till första svängen, där han kör rakt fram istället för att svänga pga andra tankar... :tungan

jäääsp.. hemma igen efter 6 dagars låång fylla i åre :öl .... ont i kroppen och fortfarrande full. Som man brukar säga. "Jag ska aldrig dricka mer"

NU .. om 3 dagar är min hoj klar för ut och köra med.. och snön ska försvinna i hegen..... blir så sjukt sugen på köra nu när man åkt bräda.. typ samma frihetskännsla...

många som ska byta till motard alltså..... men det går väl ann det med :3freak

NU ska jag fan sova..:zpy

/Eddiiiiiii

saknar sommaren men nu kan man ju va glad åt att vintern kom iaf.. varit ute i fyra timmar o sladdat me bilen o 4 hjuling :banana *skitkul*

nu ska jag grogga,, Skål!!!!!!:öl

Vilket liv det var i den här tråden.. Not.. Har alla gått i vinterdvala eller...?

jupp... eller ja.. alla sportisarna sitter inne u puttsar när jag e ute o skitar ner den nya hojen lite :D

jag har tvättat min bil hela jävla dagen, annars hade jag nog kört en sväng.. med en noggrann tvätt efteråt, sjutk mycket salt på vägarna ju..

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back