Samåkning i Lund

2732642 Kom igen nu alla! hur länge tror ni att Zenit e med och kör denna sesongen innan han craschar, jag sätter 100 spänn på 2-3 veckor..

:) / Glidaren
Om Marie ligger framför så håller han väl det till första svängen, där han kör rakt fram istället för att svänga pga andra tankar... :tungan
 
jäääsp.. hemma igen efter 6 dagars låång fylla i åre :öl .... ont i kroppen och fortfarrande full. Som man brukar säga. "Jag ska aldrig dricka mer"

NU .. om 3 dagar är min hoj klar för ut och köra med.. och snön ska försvinna i hegen..... blir så sjukt sugen på köra nu när man åkt bräda.. typ samma frihetskännsla...


många som ska byta till motard alltså..... men det går väl ann det med :3freak

NU ska jag fan sova..:zpy

/Eddiiiiiii
 
saknar sommaren men nu kan man ju va glad åt att vintern kom iaf.. varit ute i fyra timmar o sladdat me bilen o 4 hjuling :banana *skitkul*


nu ska jag grogga,, Skål!!!!!!:öl
 
Vilket liv det var i den här tråden.. Not.. Har alla gått i vinterdvala eller...?
 
jupp... eller ja.. alla sportisarna sitter inne u puttsar när jag e ute o skitar ner den nya hojen lite :D


jag har tvättat min bil hela jävla dagen, annars hade jag nog kört en sväng.. med en noggrann tvätt efteråt, sjutk mycket salt på vägarna ju..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top