chukabowa
Håårdcåår
Det händer nåt när man fyller 23 tror jag...![]()
![]()
![]()
hehe.. ja kanske det. börjar bli gammal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det händer nåt när man fyller 23 tror jag...![]()
![]()
![]()
ja det blir klart motard för mej igen.. inte lönt o riskera livhanken i 300 blås. och så e det billigare. vet inte om det har med mognad o göra...... men det e fan inte så kul o köra tokfort alltid.
Ni kan ju göra om denna tråden till en motardtråd, jäkla invasion...![]()
![]()


Du är bara avis!
Innerst inne tror jag du vill ha en sån där HD som vi körde i höstas![]()

ja det blir klart motard för mej igen.. inte lönt o riskera livhanken i 300 blås. och så e det billigare. vet inte om det har med mognad o göra...... men det e fan inte så kul o köra tokfort alltid.

Jag har hittat ett objekt ja, blablabla jag måste fan besiktiga duccen innan jag byter in den, och jag måste ha mitt däck innan dess!2726394Hittat något lämpligt objektatt det skall ta sådan tid o byta hoj
![]()
Har du fått ihop crossen ?![]()


Jag har hittat ett objekt ja, blablabla jag måste fan besiktiga duccen innan jag byter in den, och jag måste ha mitt däck innan dess!
Bussgods SUGER!
NEJ jag har inte fått ihop crossen!
Vadådå, vill du köpa?![]()

Ett bakdäck till duccen så jag kan besiktiga utan att få körförbud på plats!2726572Nääää![]()
Tänkte du kunde trösta dig med den så länge![]()
Vad har du beställt med bussgods![]()

Tjena!
Tror de va dig ja mötte hos Jonte Engdahl i fredags. Så r1:an ble såld, grattis
Blir de 525 nu då, hämtar min på torsdag, sen blir de till o designa så man inte ser ut som alla andra ju.
ja det var det nog. ja han gav mej pengarna efter 10 sekunder ungefär![]()
ja det lutar åt en ny 525:a ska du köra din som motard?
Blir nog mest motard men har väl även tänkt o köra lite cross o enduro, typ
Ser att du hade akra på din förra, skillnad?
funderar på att smacka på ett slipon, mest för de sköna soundets skull då
o kör satan UTAN att crascha//
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |