Äsch, jag vet flera som gjort det utan problem.. Tycker det vart skönare i kurvorna
Jo men vissa brassar fullt med däck de inte känne igen så att säga.
Äsch, jag vet flera som gjort det utan problem.. Tycker det vart skönare i kurvorna
Äsch, jag vet flera som gjort det utan problem.. Tycker det vart skönare i kurvorna
Sen ska man inte gå upp mer än 10mm än vad däcket är anpassat för, om man ska se på säkerhetssynpunkt om du ska liga och pressa den i kurvor, risk att det börjar vobbla.
framdäck ska man inte sätta på större, för då kan du få problem med att lägga ner den, utan den vill styra rakt fram istället.
Det är vad jag lärt mig iaf
the skinnier the better
Preeeciiiis! Men inte när man mäter kuk!
Det jag inte förstår är att Honda CBRen bör ju gå fortare än andra då de har smala däck. Visst inte jätte mycket men endå.
Smala däck gör inte att man kan köra snabbare rakt fram.
Men med smala däck kan man svänga mycket snabbare och kraftigare.
En fördel på bana.
Men rakt fram har inte en CBR en chans.
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!
Den traditionsenliga mc-kor... |
|
Eldrivna Oruga Unitrack
Oruga Unitrack, en motorcyk... |
|
Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar
Gran Premi de Catalunya Mot... |
|
Lunchhälsning från Merzouga!
Bästa ökenguiden, Jordi Arc... |
|
Rapport från Marocko: Dag 1
Vi bekantar oss med lokalin... |
|
Godmorgon från Erfoud! | |
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP
Sandy kör XSR 900 GP All... |
|
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!
Yamahas fabriksteam i Rally... |
|
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!
Årets BikeDagar har precis ... |
|
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!
Årets BikeDagar har precis ... |