Säsongen lider mot sitt slut :(

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
:( Snart är säsongen över :( Vad ska man hitta på i vinter, funderar på att styla min mc lite, vad ska ni övriga hitta på? Bygga om el sälja o köpa nytt,eller bara vänta på våren o solen o värmen

spinnanders skrev:
:( Snart är säsongen över :( Vad ska man hitta på i vinter, funderar på att styla min mc lite, vad ska ni övriga hitta på? Bygga om el sälja o köpa nytt,eller bara vänta på våren o solen o värmen

bygga om.. det va ett rådjur som stal alla mina kåpor i sommars, så ja ska bygga på nya. det blir R6 kåpor till FZRen :tummenupp tror det kan bli riktigt najs...

Edit: och vänta på solen och värmen...

Tje, jag hade la tänkt fortsätta köra hoj lite då och då till början av november eller så, när vädret tillåter. Sen blir det la lite service i vinter, och tummarna kommer att hållas för några varma dagar i januari som det var i vintras. :tummenupp

EDIT:
I vintras var jag och några kompisar ute och körde våra nyinköpta minimotos. Det låg fläckvis med snö på vägarna och svinkallt var det, men jäklar va kul vi hade. :banana Sånt rekomenderas för att stilla abstinensen.

Last edited:
spinnanders skrev:

Kolvbyte, drivpaketsbyte, framdäcksbyte, stålomspunnet, kanske lacka om ramen :gnissla

Och förhoppnings vis får jag tag i ett jollysystem att fläska på :banana

skaffa en ful kvinna, styla, byt och gör om!!! mitt tips...varar hela vintern, lovar dej....

Sladdar med XR.en tills snön faller, då börjar den roligaste säsongen. Endurodubbat åker på då! wheelies, stoppies och sladd på snö råckar!

Äh!

Jag var och skaffade varmare kläder förra helgen, så nu kör jag november ut. :näsblod

Har jag kvar hojen ska jag borra in dubb i de gamla slicksen och köra på isbana. Har sett men aldrig provat så det ska bli jäkligt kul om jag lyckas. :tummenupp

Säljer jag hojen ska jag bygga om köket. :eek: :brinnerup :huvet :kocko

Körde 32 mil i går. Än är sommaren kvar här i skåne :banana Synd bara på dom mörka kvällarna. Hade det inte varit så kriminellt dyrt med dyno så hade nog vintern varit räddad. Ut med datorn i garaget och spela uppp något ifrån tank-kameran(om man har någon) :yoparty

Det är bara att gå i ide, tanka ner spel till xbox och dator, hänga på sporthoj, titta på hojfilmer, lusläsa blocket och fundera på vad man skall köra till våren.

Last edited:
Seriöst, det är ju lätt en månads åkning kvar iaf? :va
Ni som bor där nere lär ju ha 2 t o m...

Ja fy fan, sämsta dagen på året är när man lufsar ner till pärlan & skrapar av skattemärket..... :(

För min del tröstar jag mig med hojfilmer, hojtidningar, MotoGP 3 mot andra stollar på nätet. & i år förhoppningsvis med att skruva & putsa på en banräcer i garaget. :)

Ja hade fan varit kul att köra sista veckorna om inspektören inte kuggat en.........

Köp en offroadare och sladda runt bland höstlöven
är inte fel.70 blås ute bland grönsakerna kan vara
väldans adrenalinhöjande :yoparty

.

spinnanders skrev:

Ja styla hojen ska jag göra fixa röven på min hoj och lite smått och gått..Och hoppas att nån köper min cross så jag kan köpa en enduro som man kan leka med när snön faller,, Annars blir det väl att leka med minibiken.. :3freak

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra