Säsongen lider mot sitt slut :(

Sälj av plastmoppen ;) chaka en riktig leksak, en rallybil å ha skoj med i vinter, sen till våren byt å kör hoj igen, vafför ha en sån leksak ståendes ett halvt år :tomten

Behöver inte vara ngt som kostar mkt mer än hojjen .. kolla t ex dessa 4wd bilar: lancia delta integrale, sierra cosworth, mazda gt-r/gtx, celica gt4 etc etc

Inför förra vintern köpte jag en 350 hk+ lancia delta integrale, för 60,000:- roligare fordon på almänna vägar går inte att hitta .. kort hjulbas, lätt, driver 50/50, åkte så brett så du anar inte...

Körde slingerbulten på höga 4 min repor MED dubbdäck hösten 2004...

Bifogat

• 11.JPG
    11.JPG
    33.8 KB · Visningar: 96
  • Bilder3 007.jpg
    Bilder3 007.jpg
    123 KB · Visningar: 121
  • 32.JPG
    32.JPG
    30.1 KB · Visningar: 85
:yoparty :rock

Smiska stjärt med 350 hk sierra cosworth...

Bifogat

• min lancia @ cityrace.JPG
    min lancia @ cityrace.JPG
    21.9 KB · Visningar: 120
  • Bilder3 011.jpg
    Bilder3 011.jpg
    100.7 KB · Visningar: 81
CJ900RR skrev:
CS:Source :yoparty

hela vintern...

NÄ....BF2!! ;)

Annars så blir det till att förse hojen med kåpor och köra en STOOOOOOR service! Men det blir inte förrän i november...hoppas på torra vägar länge, här nere. Vill ju kunna köra själv ett taga efter 29 september då uppkörningen är.

spinnanders skrev:
:( Snart är säsongen över :( Vad ska man hitta på i vinter, funderar på att styla min mc lite, vad ska ni övriga hitta på? Bygga om el sälja o köpa nytt,eller bara vänta på våren o solen o värmen
Eftersom min hoj är försäkrad hel/hel, så finns det inga säsonger.. Bara mindre lämpligt väder och tjockare kläder!!

Några mil till blir det väl...???

I vinter blir det omlackning av fälgar, byte av effektsystem o fuggar + lite småfix som jag måste lära mig, ventiljustering mm.

Å en massa cross och fyrhjulingssmiskande i skogen :banana :yoparty

Last edited:
Ute efter ett garage där jag kan mikla me hojen under vintern och beställa mod från andra sidan pölen.. :tummenupp Så det är dags att börja angagera sig hitta garage när snön gjorde sig påmind vad som ska komma skall i torsdags... :va

IronMike skrev:
:yoparty :rock

Smiska stjärt med 350 hk sierra cosworth...

Vilken coooool bil! En av mina drömbilar helt klart! Varför sålde du?
Skaffa igen så kan du försöka köra ifrån min "350hk cosworth" ;)

-PLM- skrev:
Vilken coooool bil! En av mina drömbilar helt klart! Varför sålde du?
Skaffa igen så kan du försöka köra ifrån min "350hk cosworth" ;)
Sålde för att det var leksak under kortare tid.. Var det du på bilden som jag mötte? lr va mena du :hihi

Här i byn blir det kanske inte så mycket snöåkning (även om det verkar skoj) men därimot en hel del mekande. Dessutom är baren på klubben är ett populärt tillhåll i det kalla mörkret.
Kika gärna förbi vetja.

:fyllisar

jag har en honda dax 70 som jag ska köra med i vinter :banana
"terräng motorcykel" :D
respekt

Åka hoj, är svaret på första inlägget.
Förstår inte "slutet på säsongen"???

CeltaniC skrev:
Ja hade fan varit kul att köra sista veckorna om inspektören inte kuggat en.........

e risk för att verka jävligt trist så var det inte han som gjorde det utan du själv.... :7peta Kuggade själv i tisdags, men ska köra upp på tisdag igen... Hoppas att nerverna i trim då till skillnad från sist.... och att jag markerar användandet av bakbromsen bättre än sist.... :fatta!

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul