RVF400 till banhoj 2011, eller Moto2-hoj - som den borde ha varit

Har någon en länk till någon RD350 eller fyrtakts 400 med 100 hästar?
Jag tvivlar!!!
 
Har ar 600rr-oken pa plats. Fin guldig farg :)
 

Bifogat

  • HPIM1542.JPG
    HPIM1542.JPG
    86.4 KB · Visningar: 329
  • HPIM1543.JPG
    HPIM1543.JPG
    65.7 KB · Visningar: 240
  • HPIM1544.JPG
    HPIM1544.JPG
    65.8 KB · Visningar: 225
Vad är det att bli impad över? Hade vart betydligt mer race om du modifierat till exempel en SV-650, inte sminkat ett gammalt lik :förbannad

Själv håller jag på att bygga om min Honda till racehoj till nästa år. Har hitills bara fått på ett double bubble kåpglas. Någon som vet om det finns bra Öhlinare till Honda, har upplevt att hojen är lite svampig i fjädringen vid hård acceleration ur kurvor.

http://www.sporthoj.com/forum/customprofilepics/profilepic2970_3.gif
 
Last edited:
svedberg
Dom killarna är jag imponerad av!

Få se om man kan bygga med deras kolvar i vinter.
Något i stil med deras "clubman" koncept tror jag att jag kommer att få råd med efter nyår. Sen är det tiden:-(

Nybliven far, men det skall inte hindra såå mycket!
 
svedberg
Dom killarna är jag imponerad av!

Få se om man kan bygga med deras kolvar i vinter.
Något i stil med deras "clubman" koncept tror jag att jag kommer att få råd med efter nyår. Sen är det tiden:-(

Nybliven far, men det skall inte hindra såå mycket!

Sag till mej om du ska bestalla prylar, kanske kan dela pa frakten etc?
/Lasse
 
OK. Jag mailade precis om priser bl.a.
Jag återkommer när jag får svar.
/Kay
 
Jag kanske har missat detta någonstans men hur mycket fick du ge för pärlan? ;)
 
Nu ar stalspunnen bromsslang kopt o dragen genom svingen. Kunde bara det satans skummet stelna ordentligt kunde jag rengora det overflodiga o satta ihop grejerna igen...men det ar val bara att vanta. Trist.

Vill fa ihop ett rullande chassi sa snart som mojligt, sa jag kan fa lite plats att greja med motorn!

Harda,harda,harda!!!
 

Bifogat

  • HPIM1545.JPG
    HPIM1545.JPG
    64.4 KB · Visningar: 333
Varför har du inga svenska tecken? :va

Min dator kopte jag av en kille fran USA vars flickvans far ager ett stort dataforetag i Silicon Valley, e-Machines, och jag fick den svinbilligt. Det ar val US-spec, antar jag...har inte orkat byta tangenterna pa bordet, och man fattar ju vad som skrivs anda, eller hur!?

Nu aker jag pa en veckas vandring i fjallen, sa har kommer inte att handa ett skit pa ett tag.

/L
 
Min dator kopte jag av en kille fran USA vars flickvans far ager ett stort dataforetag i Silicon Valley, e-Machines, och jag fick den svinbilligt. Det ar val US-spec, antar jag...har inte orkat byta tangenterna pa bordet, och man fattar ju vad som skrivs anda, eller hur!?

Nu aker jag pa en veckas vandring i fjallen, sa har kommer inte att handa ett skit pa ett tag.

/L

Ba byta till svenskt t-bord i inställningarna sen så har du åäö där de ska sitta fast med fel tecken på t-bordet.. så har jag iaf =)...

O för övrigt ett grymt bygge, e förbannat sugen på ett eget liknande projekt med tyga kåporna...
 
Varför är svingen OCH dämparen på samma sida? JAg vet att det är för att lätt få bort hjulet men det går att ha ett system där man kan göra det i alla fall. Känns som den borde har ojämn vikt.

fler höger svängar än vänster svängar brukar de ju vara på en bana..
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top