RVF400 till banhoj 2011, eller Moto2-hoj - som den borde ha varit

Nä, Mattias, den är lika långt ifrån klar som för tre-fyra år sen tyvärr. Men den som väntar på nåt kul osv...skulle visst bara bygga en verkstad först och så. Läget annars då?

/Lasse
 
Vart tog din RVF vägen? Sverige? Jag har i alla fall kvar min, och mycket snart ett 180m2 verkstad/garage att husera i istället för det lilla vidriga kyffet där min V4 påbörjade förvandlingen.
 
Vart tog din RVF vägen? Sverige? Jag har i alla fall kvar min, och mycket snart ett 180m2 verkstad/garage att husera i istället för det lilla vidriga kyffet där min V4 påbörjade förvandlingen.
Den bor två kilometer fågelvägen från mitt jobb! Det är dags att din blir färdig nu va?
 
Ja, får ta tag i det snart. Har väl tagit ganska många långa och slingriga omvägar nu för att kunna ägna mig åt mitt intresse. Men har lovat mig själv att inte ens rulla in hojarna i bygget innan det kan anses färdigt. Nåt att se fram emot, om man överlever du vet vad...Hoppas du kommer vid kassa snart igen. En Suter kanske vore nåt?
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top