RSV Mille = klumpig traktor?

... renodlad sporthoj som cbr, gsx-r, zx-rr osv..
Där kan du ju lika lite jämföra Aprilia då de andra är rad4-or...
Honda SP1 har ju gått i Superbike... o vunnit... :D

Sedan skall jag inte smyga med att en Mille R, är en mycket tjusig hoj! :tummenupp

Last edited:
Där kan du ju lika lite jämföra Aprilia då de andra är rad4-or...
Honda SP1 har ju gått i Superbike... o vunnit... :D

Enda likheten mellan din SP1:a och en gammal VM-bajk är ram och motorblock, resten fick nog inte vara med och vinna VM. :tummenupp

Dom flesta RR banor har mer svängar än rakor så din supereffekt kan bli ditt fall :rolleyes:
// JJJ

Nopp, er bare realistisk, det Bjørn fikk til på Pinky i 07 var mer enn imponerende! Men like fordømt, tror jeg at om han skulle pressa den sykkelen mer ville hun ha oppløst seg selv i atomer. Og når du ikke klarte å slå meg i år når jeg kjørte med tommelbrudd, da skal du slite til neste år for da er jeg veltrent og klar - NOT! Da gir jeg deg race 1 & 2 i julegave:yoparty Men ny sykkel blir sannsyneligvis bestilt i morra, og den har 180 hk på hjulet:tuttar Så nå skal jeg om mulig kjøre enda saktere i sving, men sinnsykt fort på raka:arsele

Dom flesta RR banor har mer svängar än rakor så din supereffekt kan bli ditt fall :rolleyes:
// JJJ

Japp, det og min store munn:)

:tummenupp :tummenupp Det tackar jag för....
Tänk på att jag körde med ett brutet båtben och har varit gipsad 9 veckor under säsongen :tungan , nä men allvarligt så kommer jag inte ha en chans.
Härligt att det blir en ny hoj :tummenupp är det en 1098R? 180 hk på hjulet då får du ställa TC:n på högsta nivån :tungan . Jag har väll 105 hästar på hjulet så slår du mig inte med den så vet jag inte hur du kör :tungan .
Gott att du förmodligen ska köra :tummenupp . Fortsätter du på Michelin?

Merke kommer vi tilbake til når avtalen er på plass:pannkyss Og jepp det blir deffinitivt Michelin! Med den servicen og oppfølgingen jeg fikk fra Hojdeck, samt hvor bra dekkene ble når vi fikk til innstillingene så er valget i utgangspunktet enkelt:tummenupp

Last edited:
Japp, det og min store munn:)

Merke kommer vi tilbake til når avtalen er på plass:pannkyss Og jepp det blir deffinitivt Michelin! Med den servicen og oppfølgingen jeg fikk fra Hojdeck, samt hvor bra dekkene ble når vi fikk til innstillingene så er valget i utgangspunktet enkelt:tummenupp

:D

Då får jag fråga lite senare då :) jag tror jag vet vad det blir :rolleyes: .
Jag var också nöjd med michelin så jag kör vidare på dom också.

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...