Rossi till Ducati?

Svane

Nu med cykel...
Gick med
12 May 2003
Hoj
På landvägen Columbus Capo, i skogen Scott Scale
Efter som Hodgson inte har någon o köra med så hoppar Rossi över till Ducati och låtsar att Marlboro är ett byggföretag :7peta :dummer

Svane skrev:
Efter som Hodgson inte har någon o köra med så hoppar Rossi över till Ducati och låtsar att Marlboro är ett byggföretag :7peta :dummer
Jo, för så blir det nog............ *ironi*

Svane skrev:

Ska Marlboro sponsra D'Antins Ducati-team också? De har redan ett fabriksteam, och där ska Bayliss och Capirossi köra. Ett team med Rossi i får nog anses vara första teamet. Så jag tror inte Capirossi eller sponsorer kommer att acceptera att Rossi kör bredvid Hodgson. Att Rossi skulle gå till Ducce är en högoddsare tror jag, enda möjligheten är att han sväljer tobaksbojkotten och kör bredvid Capirossi och att Bayliss kör med Hodgson.

FireSalle skrev:
Ska Marlboro sponsra D'Antins Ducati-team också? De har redan ett fabriksteam, och där ska Bayliss och Capirossi köra. Ett team med Rossi i får nog anses vara första teamet. Så jag tror inte Capirossi eller sponsorer kommer att acceptera att Rossi kör bredvid Hodgson. Att Rossi skulle gå till Ducce är en högoddsare tror jag, enda möjligheten är att han sväljer tobaksbojkotten och kör bredvid Capirossi och att Bayliss kör med Hodgson.

Han har ju faktiskt sagt att han kan tänka över det där med tobaksreklamen om det är det enda som står ivägen för att han ska få den styrningen som han vill...

FireSalle skrev:

Heheh jo Marlboro nöjer sig nog med att sponsra ett team som du säger. Bayliss med Hodgson och Capirossi med Rossi tycker jag låter bra :fyllisar
Blir det så så ser jag fram emot en högintressant MotoGP säsong 2004, hoppas hoppas :banana :yoparty
Rossi om någon måste förstå att även om han är gud på att köra så måste hojen vara bra för att kunna vinna, detta talar emot Yamaha :hihi

Svane skrev:

Tja, Marlboro säljer ju kläder också och det borde ju Rossi inte ha något emot (jäkligt snygga kläder är det oxå :tummenupp )

Strider skrev:
Exakt så kommer det att bli!

Go Vale Go! :tummenupp

Men med mindre mariginal än i år. Förutsatt att Yamaha inte har en betydligt bättre M1 redo för Rossi. Även om de inte har det kommer Burgess & Co troligen göra underverk med den befintliga M1:an.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8