Rossi till Ducati?

Svane

Nu med cykel...
Gick med
12 May 2003
Ort
$kå|\|e
Hoj
På landvägen Columbus Capo, i skogen Scott Scale
Efter som Hodgson inte har någon o köra med så hoppar Rossi över till Ducati och låtsar att Marlboro är ett byggföretag :7peta :dummer
 
Svane skrev:
Efter som Hodgson inte har någon o köra med så hoppar Rossi över till Ducati och låtsar att Marlboro är ett byggföretag :7peta :dummer
Jo, för så blir det nog............ *ironi*
 
Svane skrev:
Efter som Hodgson inte har någon o köra med så hoppar Rossi över till Ducati och låtsar att Marlboro är ett byggföretag :7peta :dummer

Ska Marlboro sponsra D'Antins Ducati-team också? De har redan ett fabriksteam, och där ska Bayliss och Capirossi köra. Ett team med Rossi i får nog anses vara första teamet. Så jag tror inte Capirossi eller sponsorer kommer att acceptera att Rossi kör bredvid Hodgson. Att Rossi skulle gå till Ducce är en högoddsare tror jag, enda möjligheten är att han sväljer tobaksbojkotten och kör bredvid Capirossi och att Bayliss kör med Hodgson.
 
FireSalle skrev:
Ska Marlboro sponsra D'Antins Ducati-team också? De har redan ett fabriksteam, och där ska Bayliss och Capirossi köra. Ett team med Rossi i får nog anses vara första teamet. Så jag tror inte Capirossi eller sponsorer kommer att acceptera att Rossi kör bredvid Hodgson. Att Rossi skulle gå till Ducce är en högoddsare tror jag, enda möjligheten är att han sväljer tobaksbojkotten och kör bredvid Capirossi och att Bayliss kör med Hodgson.

Han har ju faktiskt sagt att han kan tänka över det där med tobaksreklamen om det är det enda som står ivägen för att han ska få den styrningen som han vill...
 
FireSalle skrev:
Ska Marlboro sponsra D'Antins Ducati-team också? De har redan ett fabriksteam, och där ska Bayliss och Capirossi köra. Ett team med Rossi i får nog anses vara första teamet. Så jag tror inte Capirossi eller sponsorer kommer att acceptera att Rossi kör bredvid Hodgson. Att Rossi skulle gå till Ducce är en högoddsare tror jag, enda möjligheten är att han sväljer tobaksbojkotten och kör bredvid Capirossi och att Bayliss kör med Hodgson.


Heheh jo Marlboro nöjer sig nog med att sponsra ett team som du säger. Bayliss med Hodgson och Capirossi med Rossi tycker jag låter bra :fyllisar
Blir det så så ser jag fram emot en högintressant MotoGP säsong 2004, hoppas hoppas :banana :yoparty
Rossi om någon måste förstå att även om han är gud på att köra så måste hojen vara bra för att kunna vinna, detta talar emot Yamaha :hihi
 
Svane skrev:
Efter som Hodgson inte har någon o köra med så hoppar Rossi över till Ducati och låtsar att Marlboro är ett byggföretag :7peta :dummer


Tja, Marlboro säljer ju kläder också och det borde ju Rossi inte ha något emot (jäkligt snygga kläder är det oxå :tummenupp )
 
Strider skrev:
Exakt så kommer det att bli!

Go Vale Go! :tummenupp

Men med mindre mariginal än i år. Förutsatt att Yamaha inte har en betydligt bättre M1 redo för Rossi. Även om de inte har det kommer Burgess & Co troligen göra underverk med den befintliga M1:an.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top